WinZip Driver Updater on ohjelma jonka käyttötarkoituksena on nimensä mukaisesti tietokoneen ajurien päivittäminen.
En saa käynnistettyä WinZip Driver Updater:n ajuritarkistustoimintoa, vaan ohjelma ilmoittaa suunnilleen seuraavalla tavalla: "Tarkista Internet-yhteys, ja että palomuurin asetuksissa on lupa tälle ohjelmalle läpäistä palomuuri uusien päivitystiedostojen tarkistamiseksi Internetistä".
Näin siitä huolimatta vaikka Windowsin palomuuriasetuksissa on annettu lupa kyseiselle ohjelmalle palomuurin läpäisemiseen. Myös Internet-yhteys toimii hyvin.
Minulla on Windows Vista, Sonera Tietoturva (=F-Secure) ja Internet-yhteytenä Soneran 4g-yhteys (LTE).
Miten WinZip Driver Updater:n saa toimimaan?
Kiitos!
Miten WinZip Driver Updater:n saa toimimaan?
11
505
Vastaukset
- ajuripäivittäjä
Olen jo maksanut ohjelman lisenssistä kuukausimaksun, joten olisi senkin vuoksi kiva saada ohjelma toimimaan. :-(
Ajurit kannattaa päivittää niiden valmistajien sivuilta. Ei tällaisella ohjelmalla.
- ajuripäivittäjä
Kiitos vinkistä.
- ajuripäivittäjä
WinZip Driver Updater virheilmoitus on tarkalleen ottaen tällainen (tuossa aiemmassa kirjoituksessa kirjoitin sen muistinvaraisesti):
"Tarkista Internet-yhteys tai palomuurin asetukset, jos ne estävät sovelluksen pääsyn Internetiin, ja tarkista uudelleen, jotta saat päivitetyt tulokset."
[Virheilmoitusikkunassa on vasemmassa yläkulmassa valkoinen ruksi punaisella ympyrän muotoisella alueella] Eli katsoi onko palomuurissa esto päällä tuolle ohjelmalle.
- saara1
WINZIP DRIVER LEVITTÄÄ VIRUKSIAA, MUUTENKIN TEKEE KONEEN KÄYTTÖ KELVOTTOMAKSI. MINUN OLI MELKEIN MAHDOTONTA SAADA POIS SITÄ KONEESTA. Olen kerran maksanut ajurien päivityksestä. Sekään ei toiminun. Olisi kiva tietää mikä on luotettava.???
Komponentin valmistajan sivu.
- toinen päivittäjä
Ai jaa. Vielä joku aika sitten jaoit tietoa että ajurit kannattaa päivittää jonkun filehippon kautta? Miksi neuvoit aikasemmin väärin
En ole jakanut tuollaista tietoa. Sekoitit varmaan siihen että suosittelin lataamaan tuolta ohjelmiin uudet versiot sen päivitysohjelmalla.
- wqwqwqwwq
Slimdrivers on ilmainen ajuripäivittäjä
Mutta sekään ei ole täysin luotettava. Kokemuksia on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164