Eli mulla on Samsung Trend puhelimena. Haluaisin tietää, että onko lähetetty viestini vastaanotettu sekä luettu. Löysin asetuksista toimitusraportin sekä lukuraportin, pistin ne päälle. Mutta jostain syystä, vaikka henkilö vastaa minulle jo, puhelin ei siltikään ilmoita, että tekstarini on toimitettu?? Välillä se taas kylläkin ilmoittaa.. Mistä asia johtuu? Ja ainiin, tuo lukuraportti juttu löyty mulla vain multimediaviesti kohdasta.. Miten siis lukuraportti ja toimitusraportti eroaa? Sori oon tämmöne tietämätön ihminen.. :D
Oisin tosi kiitollinen, jos joku lukisi ja vastaisi minulle!
Apuaa toimitusraportti ja lukuraportti häh??
6
5417
Vastaukset
Lukuraportti tulee kun viestin saaja lukee viestin. Toimitusraportti taas silloin kun viesti menee perille vastaanottajalle.
Noista pitäisi aina tulla kuittaus kännykkään. Itselleni tulee toimitusraportti jos lähetän viestin ja vastaanottaja saa sen.- Tietämätön..
Okei, eli periaatteessa toimitusraportti on samajuttu kuin lukuraportti vai? :D
Ei aivan. Tuossa selitin että mikä niiden ero on. Ja tuo lukuraportti on kuulumma mahdollista vain multimedia viesteissä.
- Rätvänä
Kun lähetän sisarelleni viestin, kännykkääni tulee HETI viesti:" Toimintaraportti", sisareni nimi, päivämäärä ja kelloaika. Sisareni ei niitä lähetä. Onko Telia häiriön takana?
- Rätvänä
"Toimintaraportti " alkaa olla jo kertakaikkisesti varsinainen ongelma. Syyllinen poistakoon häiriön!!! En halua sitä Doro-kännykkääni. Seikka on saletti!
- Anonyymi
Vanha kunnon samsung trend,luuri oli just sopivan kokoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038