Eilen ostin PS4 gamestopista (espoo) ja tuli todettua että netti aivan saakelin hidas.. läppärillä nopeustesti näytti että tulee noin 43megasena ja pleikkarilla jää säälittävään 20-35Mt.. ja upload speed jäää vieläkin alhaisemmaksi.
Esim uuden UFC demon lataamisee meni 1h40min :s
Noh kokeili laittaa xbox 360 nettipiuhaa kii ja latasin about samankokose tiedoston ihan parissa minuutissa eli nettiyhteydessä ei vikaa ole.
Voiskoha olla joku viallinem verkkokortti tai jtn.. gamestoppii olin yhteydessä ja olivat huuli pyöreenä :D noh masiina taitaa lähtee takas kauppaa ja huoltoon :/
uusi PS4 heti rikki??
5
1080
Vastaukset
- Sony=Hidas
Eikös pleikka kolme ollut myös ihan tajuttoman hidas lataamaan ja asentamaan? Taitaa olla pleikkarin tavaramerkki.
- dsghfg
No voi hurja, kamala on kiire leikkimään. Mulla tulee 8mb sisään.
- ps network on hides
Taitaa vaan olla Sonyn palvelimet kyykyssä. Itellä ilmottaa 12 tuntia Killzonen päivityksen ajaksi. Kaikilla muilla vehkeillä data liikkuu kyllä.
Ei paljoa kiinnosta ostella latauskaupasta mitään. - ateismusmaximus
Pleikkareiden netin nopeus on rajoitettu n. n. 28mt/s. Sitä kautta varmistetaan, että palvelimet eivät ylikuormitu. Samahan pätee monissa muissakin palveluissa kuten Steamissä tietokoneella. Vikaa ei siis ole, vaan se on ihan normaali rakenteellinen seikka. Noilla nopeuksillahan pleikkari toimii ihan hyvin, joten älä valita. Jotkin ihmiset omistavat vain megan netin. Ajattele heitä.
- Anonyymi
Itsellä lataa 45mt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738