Mikäköhän olisi paras Sloggin malleista? Kannattaako ostaa 3 kpl/paketti samanlaisia vai yksittäin. Alkaa jo stringien aika olla nimittäin ohi.
Sloggi
9
364
Vastaukset
- Sirutar
Mä käytän Tai- ja midi mallia.
- jaana111
älä osta sloggeja ovat huonolaatuisia!tulee reikiä..
- Tuulia...
Sloggi romance on kaunis, pitsiä ja hyvä istuvuus, kuten kaikissa Sloggipöksyissä.
olen samaa mieltä TAI.-ja midi mallit
- Katja-74
- Carita S.
Tai mallin Sloggit on jalassa ja tosi hyvin istuvat pöksyt, Sloggit on kyllä hyvät, myöskin Gossardin ym pitsipöksyjä käytän, ne myös ihanat.
- Hohhoijaa.
37 v ei osaa vielä itse päättää?
- Tytsykkä
Eiköhän sun ole aika siirtyä jo maxien mukavuusalueelle!Siis jos haluat hyvät ja mukavat alushousut,Halpahalleista saa 3 kpl pakk.edullisesti.Joku tykkää että nää on mummohousuja mutta ite oon pitänyt niitä niin kauan kuin muistan,eivät nouse pyllyyn,eikä minusta seksuaalisuus ole kiinni alkkareista,kunhan ovat puhtaat...
- Rv 40v
Sloggit Maxi-mallit on ihan kivat alkkarit, tukevat peppua hyvin ja ihan kauniitkin, itsellä maximalleja, myös Tai ja Midimalleja, niin Sloggeja, kuin muidenkin pitsipöksyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038