Veikö joku isokaluinen virolainen mies sun naisesi.
Palstan trollille
5
197
Vastaukset
- Eestimehega on hyvää
Ei vienyt naiseni, mutta vei minut...Mulla nyt mahtava 195 cm pitkä isomunainen Eesti mees...ai, mitkä kyydit saan..
- kerrohan
Onko sulla sitten tiukka pillu, pieni häbe.
- tulihan puskista
Isokaluinen virolainen on taruolento kuten Joulupukki ja älykäs venäläinen. Turha yrittää edes keksiä mitään legendaa viriileistä virolaisista kun mokomaa jämäkansaa on olemassa muutama satatuhatta päätä ja suurin osa niistäkin loisii jo Suomen sosiaaliturvan lihotettavana.
- on se harmi
Suomalaisten verovaroilla rahoitetaan itäeurooppalaisia mafioosoja ja niiden bisneksiä. Huorabisneshän Leningradissa ja Virossa alkoi jo 70-luvulla suomalaisten turistien ansiosta, huoruudesta siirryttiin 80-luvulla huumeisiin ja aseisiin. John McCain oli väärässä siinä, että entinen Itäblokki pyörii pelkästään luonnonvaroilla, sillä huorat, huumeet ja asekauppa ovat tärkeä osa yhtälöä. Olen yllättynyt miksi eivät ole uhkailleet Hurstia. Hurstihan pilasi näiden tuottoisan ruokabisneksen vaatimalla henkilöpapereita leipäjonossa. Virolaiset ja venäläiset gangsterit hakivat ennen uusia sääntöjä Hurstin leipäjonosta ruokakasseja ja möivät niitä sitten Viron ja Venäjän slummeissa järjettömille hinnoilla. Koko itäinen mätäpaise on läpensä mädän armeijan ja poliisin ylläpitämä. Amerikkalaiset näkevät nyt ettei se Hitler ehkä ollutkaan niin paha.
- VenäjäOnParas
Vei. Siksi olen katkera pienimunainen rasisti ja suuntaan vihani virolaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748