Veikö joku isokaluinen virolainen mies sun naisesi.
Palstan trollille
5
206
Vastaukset
- Eestimehega on hyvää
Ei vienyt naiseni, mutta vei minut...Mulla nyt mahtava 195 cm pitkä isomunainen Eesti mees...ai, mitkä kyydit saan..
- kerrohan
Onko sulla sitten tiukka pillu, pieni häbe.
- tulihan puskista
Isokaluinen virolainen on taruolento kuten Joulupukki ja älykäs venäläinen. Turha yrittää edes keksiä mitään legendaa viriileistä virolaisista kun mokomaa jämäkansaa on olemassa muutama satatuhatta päätä ja suurin osa niistäkin loisii jo Suomen sosiaaliturvan lihotettavana.
- on se harmi
Suomalaisten verovaroilla rahoitetaan itäeurooppalaisia mafioosoja ja niiden bisneksiä. Huorabisneshän Leningradissa ja Virossa alkoi jo 70-luvulla suomalaisten turistien ansiosta, huoruudesta siirryttiin 80-luvulla huumeisiin ja aseisiin. John McCain oli väärässä siinä, että entinen Itäblokki pyörii pelkästään luonnonvaroilla, sillä huorat, huumeet ja asekauppa ovat tärkeä osa yhtälöä. Olen yllättynyt miksi eivät ole uhkailleet Hurstia. Hurstihan pilasi näiden tuottoisan ruokabisneksen vaatimalla henkilöpapereita leipäjonossa. Virolaiset ja venäläiset gangsterit hakivat ennen uusia sääntöjä Hurstin leipäjonosta ruokakasseja ja möivät niitä sitten Viron ja Venäjän slummeissa järjettömille hinnoilla. Koko itäinen mätäpaise on läpensä mädän armeijan ja poliisin ylläpitämä. Amerikkalaiset näkevät nyt ettei se Hitler ehkä ollutkaan niin paha.
- VenäjäOnParas
Vei. Siksi olen katkera pienimunainen rasisti ja suuntaan vihani virolaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509