Kirsi Gren

nettisurffaaja

Onko kukaan käynyt hänen vastaanotollaan? Kokemuksia?

7

4470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristalli3

Minä kävin kesäkuussa hänen luona.
      Hänhän ei varsinaisesti ennusta, vaikka näkijä onkin. Miellyttävä ihminen mielestäni. Jotain ennustuksen tapaisia juttuja toki tuli, mutta niiden toteutumisesta en vielä osaa sanoa. Otin samalla energiahoidon.
      Ehkä menen uudestaankin, sillä yksi syy käyntiini oli lähiomaisen menehtyminen hiljattain, mutta Kirsi mukaan tässä vaiheessa hänen oli liian aikaista siitä puhua.

• Rahastaja

Huijari.....

• Empivä

Kävin mutta jäi jotenkin pettynyt fiilis. Sitähän sanotaan että viestejä vaikka tietyltä henkilöltä ei voi vaatia. Hyvin laveaa jutustelua, en kokenut yhteyttä lainkaan hänen puheeseen. Sanoi olevan liian varhaista puhua eräästä henkilöstä ja ne vähäisetkin asiat jota sanoi, tuntui tyhjiltä. Tuntui että puolentunnin aika oli vaivaannuttavan pitkä. Ns. ennustuksia sain tulevan varalle, mutta ne eivät millään muotoa näin jälkeenpäin katsottuna koskettaneet/päteneet elämässäni. Harmi.

• Anonyymi

Varovaisia ja ympäripyöreitä kommentteja, ei tarkkaa.
      Muiden kokemuksia?

• Anonyymi

Itse olen käynyt kerran kauan sitten ja kaksi ystävääni ovat käyneet myös. Ihan hyvä oli ja jäi miellyttävä vaikutelma, ei kukaan ole moittinut.
        Esille nousseet asiat olivat ihan sopivia itselleni.
        On enemmän selvänäkö/kanavointi tyylisiä istuntoja kuin perinteisiä meedioistuntoja tai ennustamista. Moni näkijä kuitenkin osaa toimia myös meediona jonkin verran, vaikka se ei varsinaisesti olisi pääsisältö.

• Anonyymi

Huijari siinä missä välittäjä Minna Grenkin koko suku on pettäjiä ja hyväksikäyttäjiä . Huuhaata siinä missä Minnan edustama Liike Nyt Hjallis vie muut vilisee ja yrittää kusettaa samalla.

• Anonyymi

Kirsi ja Minna Gren sieltä minne ei aurinko paista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      30
      4569
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      468
      1374
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      991
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      903
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      45
      720
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe