Suvussani kulkee eräs kirja, kirja on satoja vuosia vanha ja siihen on kertynyt viisautta ja voimia minun esi-vanhemmilta. Kirja on aito grimoire, jossa on reseptejä, loitsuja ja rituaaleja jotka oikeasti toimivat. Sukumme grimoire on tarkoitettu parantamiseen, mutta vuosi satojen varrella siihen on kertynyt paljon muutakin, mustasta magiasta aina sisäisen energian puhdistamiseen. Olen itse kerran tullut parannetuksi tuon kirjan ansiosta, mutta sen käyttäminen vaati veronsa... Loitsut rappeuttavat kehon, se on syy minkä takia niistä ei nykyään kuule.
Vielä niille jotka epäilevät
Old family
6
202
Vastaukset
- puahahhahah
Polta se.
- ....................
Samanlaista huuhaata kuin raamattukin. Jos haluat tienata kivasti rahaa myy se jollekin kustantajalle. Näitähän löytyy Suomestakin.
- old family
Ei se ole huuhaata, siinä on oikesti toimivia loitsuja. Sen arvoa ei voi mitata rahassa, se on korvaamaton.
- koiravainu
old family kirjoitti:
Ei se ole huuhaata, siinä on oikesti toimivia loitsuja. Sen arvoa ei voi mitata rahassa, se on korvaamaton.
Haistan pelon?
- old family
koiravainu kirjoitti:
Haistan pelon?
pelon mistä?
- no kyllä se
old family kirjoitti:
pelon mistä?
sieltäpäin tuulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184