Aina löytyy uutta eksytystä. Nyt nim.pyhä järjestys tuo sitä tälle sivustolle.
Oppi on sitä, että sotketaan raamattua ja koraania, sekä tehdään niistä uusi oppi.
Tästä ilmiöstä useat uskovat pastorit varoittaneet ihmisiä. Nyt näemme sitä täällä, joten älkää osallistuko.
Krislam - eksytys
28
421
Vastaukset
- Outoa
Kenelle nim.pyhä järjestys vetää ketjun täyteen skeidaa.
- Pyhä Järjestys
12.6.2014
Kokeilepa kumota esilletuomani Jumalan Pyhillä Ilmoituksilla ja Kirjoituksilla. Et pysty. Eikä todennäköisesti kukaan mukaan.
Pelkillä vajavaisen ihmisen mielipiteillä ei ole arvoa. Mutta Kaikkivaltiaan mielipiteellä ja sen ilmaisulla on. Kaikki. Onhan Hän täydellinen.
Kiitos Kaikkivaltiaalle ja Hänen Kristukselleen siitä, että Hänen palvelijansa saa todistaa Hänen kumoamattomasta totuudestaan, joka kukistaa uskottomat väärintekijät ja luopiot.
Jos joku ei ymmärrä, miten Raamatun ja Koraanin Pyhät Ilmoitukset liittyvät yhteen, hänen kannattaisi olla hyvin vaisusti ja hakea siihen ymmärrystä, ennenkuin hankkii Jumalan tuomion vääristä ja harhaanjohtavista opetuksistaan. - Totuutta vain
Pyhä Järjestys kirjoitti:
12.6.2014
Kokeilepa kumota esilletuomani Jumalan Pyhillä Ilmoituksilla ja Kirjoituksilla. Et pysty. Eikä todennäköisesti kukaan mukaan.
Pelkillä vajavaisen ihmisen mielipiteillä ei ole arvoa. Mutta Kaikkivaltiaan mielipiteellä ja sen ilmaisulla on. Kaikki. Onhan Hän täydellinen.
Kiitos Kaikkivaltiaalle ja Hänen Kristukselleen siitä, että Hänen palvelijansa saa todistaa Hänen kumoamattomasta totuudestaan, joka kukistaa uskottomat väärintekijät ja luopiot.
Jos joku ei ymmärrä, miten Raamatun ja Koraanin Pyhät Ilmoitukset liittyvät yhteen, hänen kannattaisi olla hyvin vaisusti ja hakea siihen ymmärrystä, ennenkuin hankkii Jumalan tuomion vääristä ja harhaanjohtavista opetuksistaan.Ei tarvitse edes keskustella eksyttäjän viesteistä. Vain Raamattu on Jumalan sanaa. Koraani ihan muuta ja piste.
2Kor. 6:15
Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
1Kun. 18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
1Kor. 10:20 Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista.
1Kor. 10:21 Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä. - Pyhä Järjestys
Totuutta vain kirjoitti:
Ei tarvitse edes keskustella eksyttäjän viesteistä. Vain Raamattu on Jumalan sanaa. Koraani ihan muuta ja piste.
2Kor. 6:15
Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
1Kun. 18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
1Kor. 10:20 Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista.
1Kor. 10:21 Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä.AIvan uskomatonta pötyä.
Pyydän, osoita Raamatun tai muiden Jumalan ns. Pyhien Ilmoitusten ja Kirjoitusten alkutekstien pohjalta, että Jumala Kaikkivaltias on koskaan ja missään ilmoittanut, että Hän olisi antanut Raamatun kokonaisilmoituksena kenellekäään luomakunnassa.
Et löydä sellaista todistusta mistään Jumalan Pyhistä Ilmoituksista ja Kirjoituksista.
Jumala on antanut erillisinä Pyhinä Ilmoituksinaan Lakinsa (Tooran), lukemattomia Pyhiä Ilmoituksiaan lähettiläidensä, profeettojensa kautta, Psalmit, Evankeliumin ja näiden vahvistuksena myös Koraanin sekä Pyhän Henkensä kautta henkeyttänyt paljon muitakin tekstejä ja opetuksia. Sen lisäksi Hän on kautta aikojen puhunut palvelijoidensa sydämeen ja henkeen.
Opettele perusasiat äläkä sotke. Tahallisesta sotkemisesta ja Jumalan työn hankaloittamista joudut kyllä vastuuseen - ehkä ennemmin kuin kuvitteletkaan. - Vai niin sotket
Pyhä Järjestys kirjoitti:
AIvan uskomatonta pötyä.
Pyydän, osoita Raamatun tai muiden Jumalan ns. Pyhien Ilmoitusten ja Kirjoitusten alkutekstien pohjalta, että Jumala Kaikkivaltias on koskaan ja missään ilmoittanut, että Hän olisi antanut Raamatun kokonaisilmoituksena kenellekäään luomakunnassa.
Et löydä sellaista todistusta mistään Jumalan Pyhistä Ilmoituksista ja Kirjoituksista.
Jumala on antanut erillisinä Pyhinä Ilmoituksinaan Lakinsa (Tooran), lukemattomia Pyhiä Ilmoituksiaan lähettiläidensä, profeettojensa kautta, Psalmit, Evankeliumin ja näiden vahvistuksena myös Koraanin sekä Pyhän Henkensä kautta henkeyttänyt paljon muitakin tekstejä ja opetuksia. Sen lisäksi Hän on kautta aikojen puhunut palvelijoidensa sydämeen ja henkeen.
Opettele perusasiat äläkä sotke. Tahallisesta sotkemisesta ja Jumalan työn hankaloittamista joudut kyllä vastuuseen - ehkä ennemmin kuin kuvitteletkaan.Raamatun kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki on ainoa tie, totuus ja elämä.
1Joh. 2:23
Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
Rinnakkaisviitteet
Luuk. 12:9 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, se kielletään Jumalan enkelien edessä.
Joh. 15:23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
1Joh. 4:15 Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa
- ---
Eksyttäjä haluaa estää raittiin Jumalan sanan, Raamatun evankeliumin leviämisen..
- Totuutta
Joh. 14:6
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Rinnakkaisviitteet
Joh. 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
Room. 5:2 jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo. > Siirry
Hebr. 10:20 jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta, - Pasi Toivonen
>>Kokeilepa kumota esilletuomani Jumalan Pyhillä Ilmoituksilla ja Kirjoituksilla. Et pysty. Eikä todennäköisesti kukaan mukaan.>>
Jeesus käski rakastamaan lähimmäisiään. Myös Muhammed teki samoin, yhdeksänvuotiaan lapsen kohdalla. - Isä,Poika,PyhäHenki
Kuka sinut pelastaa kadotukselta? Muhammed, Allah vai Jeesus Kristus?
Ei ole muuta tietä.
Joh. 14:6
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.- Kato ite
Kolminaisuusoppi
Kolminaisuusoppi on kristillinen opetus Jumalan kolminaisuudesta, eli kolmiykseydestä. Sen esittää kristillisen opetuksen siitä, miksi on yhtä aikaa yksi Jumala, mutta kolme persoonaa: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
Täällä hyvin selitetty.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolminaisuusoppi - Ei mitään pyhää
Kato ite kirjoitti:
Kolminaisuusoppi
Kolminaisuusoppi on kristillinen opetus Jumalan kolminaisuudesta, eli kolmiykseydestä. Sen esittää kristillisen opetuksen siitä, miksi on yhtä aikaa yksi Jumala, mutta kolme persoonaa: Isä, Poika ja Pyhä Henki.
Täällä hyvin selitetty.
http://fi.wikipedia.org/wiki/KolminaisuusoppiKoraanin profeetta jeesus on ihmisen keksintöä.
- bää
hyvät hyssykät sentään. ei koraania ja Raamattua sovi verrata keskenään. toinen on meidän kaikkien isältä taivaasta ja toinen on helvetistä.
- bää
selvennykseksi vielä, ettei joku muuntelija saa päähänsä kirjoittaa skeidaa edellisestä, eli siis koraani on itse helvetistä, kun taas Raamattu itse meidän kaikkien isältä taivaasta.
- Seurailija1
Jarmo sohaisi ikäänkuin ampiaispesää.. Olin vastaamassa muttä bää vei sanani, samoilla sanoilla vastaan kuin hänkin, helvetistä on kaikki muu joka ei ole Raamatusta.
"Eikä ole pelastusta kenessäkään toisessa, sillä ei ole taivaan alla ihmiselle annettu muuta nimeä, jossa meidän tulisi pelastua."
Vain Jeesus pelastaa eivät mitkään välimuodot!
- Kiitos bää
Ninpä onkin, mutta kun se uusi eksytys on nyt keksitty, niin sitä eksyttäjä levittää intensiivisesti. Tarkkailemme ja oikaisemme eksyttäjän viestit.
- KTS (Ei kirj.)
Ei vaan todelliset eksyttäjät ovat ihan muualla.
Dagen-lehden mukaan ruotsalainen Shalom-yhdistys on ottamassa irtioton kristillisistä seurakunnista. Tämä messiaanisten poppoo ei usko kolminaisuuteen eikä Jeesuksen jumaluuteen. Heille Jeesus oli tavallinen ihminen, joka kanavoi jumalallisia energioita.
http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=234821 - hq¨jiv
Koraani ja sen opetukset ovat sieltä syvältä, minne ei valo kajasta, eikä totuudella ole mitään tekemistä.
- Seurailija1
Kristinusko tuo valon ja Islam tuo pimeyden.
- -jarmo-
Tässä on hyvää tietoa Islamista. Pappi Zakaria:
http://www.pelastussanoma.fi/Islamin opit/islam.htm - en j
Kaikella tavalla yritystä eksyttää kyllä riittää.
- ---
Ihan mahdotonta on meininki, täysin härskiä tuolla pahalla. Onneksi sen aika on rajallinen. Jeesus voitti pahan ristillä.
- -jarmo-
Koitetaan muistaa että Jeesuksella on seitsemän omaa seurakuntaa, jotka eivät puhalla kaikki läheskään samaan hiileen mutta ovat kaikki Kristusruumiin jäseniä. Älkää siis halukkuko toista kristillistä seurakuntaa eksytykseksi kun teillä on eksytyksen malliesimerkki mm. tämä "krislam" ja muut ekumeeniset sekasotkut, jossa Jeesuksen Kristuksen veriuhrista tehdään kompromisseja. Ne ovat eksytystä ja niitä kavahtakaa. Se on ihan saman tekevää, jos joku päivämääriä kertoilee ja silti odottaa Jeesusta Kristusta palavasti mutta meillä on nämä jotka eksyttävät kieltämään karistan uhri messiaana ja lunastajana.
- Seurailija1
Tuossa alhaalla on vastaus kaikkeen. Jeesus Sanoo (Joh.14:1
"Älköön sydämenne olko levoton: Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun" - Anonyymi
"ja muut ekumeeniset sekasotkut..."
Onko raamattu ilman selityksiä parempi ratkaisu?
"...niitä kavahtakaa"
Miksi käytät sanaa, jota käytetään raamatussa? Osoittaaksesi oikeaoppisuutta? Sen sijaan, että käyttäisit sanaa "välttäkää", joka todentaisi sinun elävän osana kehitystä, käytät jämähtänyttä uskonnollisen kirjan sanaa näyttääksesi paremmalta muille uskoville?
Koska Bruce Lee ei elänyt raamatun aikana, hänestä uskovat eivät yleensä välitä. Mutta lainaan silti häntä:
"Käytä vain sitä, mikä toimii, ja ota se mistä hyvänsä, mistä löydät sen. Hylkää hyödytön, ota vastaan hyödyllinen, ja lisää omasi".
Samaa sanoi Jeesus: "Miksette jo itsestänne päätä mikä oikein on? Onhan laki sisällänne".
Jos pysyy yhdessä kirjassa, johon ei ole selventäviä selityksiä, mitä tapahtuu? Jokainen tulkitsee omalla tavallaan, tai myöntyy johtajan neuvoon. Siksi olen epätoivoisesti etsinyt vastauksia, ja lopulta löysin ne.
Jos juutalaiset tarjoavat tulkinnat kirjoittamiinsa teksteihin, voisi kuvitella, että kirkot ovat velvollisia kertomaan siitä, jotta ymmärrys lisääntyisi.
https://www.sefaria.org/texts
Dan. 12:4 ...Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy.
- Että sanottava..
Kiitos Jarmo ja seurailija. On niin asiaa kirjoituksenne.
- jghgjj
Eksytystä.
- Anonyymi
Kristillisyyden häpeäksi hieroa liittoa (krislam) islaminuskoisten kanssa.
Se on ensi askeleita yhteen maailmanuskontoon.
Harhaoppia sellaiset ovat.
https://youtu.be/Pa9Dpb_tdlc - Anonyymi
Ilmoitusnappia vaan, mikäli joku tunkee ei-Raamatullista oppia palstoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717