Olen alkanut harrastaa työpaikalla panem ista. Onko muut keksineet tätä hyvää työajan käyttömuotoa? Meillä eräs siivooja alkoi katsomaan minua sillä silmällä että tulppaaniahan sitä tarvittaisiin ja takaapäin ja lujaa.
No minähän en ole koskaan vehjettäni pihtaillut, joten yksi siivouskoppi sai alkaa toimia panopaikkana, asensin siihen salaa haan sisäpuolelle ensin.
Nyt saan tyhjentää mällit tähän eukkooon joka päivä ja ei sekään valita. On alkanut tosin vaatia myös kakkoseen, ja sillä alueella olen vähän kokematon, mutta kai se b porraskin on k yrpää ansainnut siinä missä a-rappukin
Mites te muut? Eikö tämä lisää työ motivaatiota, aamullakin rupsahtaneen eukon vierestä on mukava lähteä töihin kun tietää saavansa piukkaa nuorta siivoojaa ja takuuvarmasti.
Toivon vaan ettei se panopuu kyllästy mitäs sitten teen? Siksi olen yrittänyt keksiä erilaisia asentoja ja seuraavaksi on varmaan sitten apuvälineitten vuoro.
Töissä panemine n
Joka päivä nusnus
1
445
Vastaukset
- Handyman #
Ei ainakaan puutu mielikuvitusta. Etköhän tyytyisi edelleenkin siihen tuttuun ja turvalliseen Nyrkki-Kyllikkiin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236