Siin ei ollu mitään järkee, koska Gimmel oli vaan joku kaks vuotta! Joo tosi kauan! Pyh! Ei siin ollu mitään järkee! Ihan älytöntä!!! Ja ei Gimmelillä ees ollu montaa hyvää kappalettakaan!
Popstars 1 ei ollu mitään järkee!!!
8
1105
Vastaukset
- henttu
no niimp. ja jonnaha erotettiin siit ja se on vissii ollu paljo suositumpi ku gimmel.. mut oliha sitä ohjelmaa kiva katella. :)
- Emma_Granger
No niin sitä oli kyllä ihan kiva katella!!! Mut tykkäsin enemmän idolsista!
- Emma_Granger
Minkä ikänen sä oot? Ja mistä sä oot? Mä oon 14wee ja oon Säkylästä!
- Emma_Granger
Se jonna kyl erotettiin siit ja se kyl on paljon parempi ku Gimmel!!!!
- J-Lo Boski
Emma_Granger kirjoitti:
Se jonna kyl erotettiin siit ja se kyl on paljon parempi ku Gimmel!!!!
Niin, eipä näis niin sanotuis tositv-formaateis tunnu oikeestaan ikinä kovinkaan paljoo järkee olevan. Turhanpäiväistä pintoliitojulkisuuden kuorruttamaa ja näennäisen mediaseksikästä huoraamista se lähinnä tuntuu olevan. Krapulapäivien ohjelmaa siis.
Olen muuten Oulusta ja 15wee? XXX
- Höpsöli
Popstars on persiistä, mutta kuitenkin se on melkein aina pakko kattoo..
Ei tuos ole mitää järkee.. Suomalaiset ei osaa laulaa..
Gimmel oli hyvä esimerkki siitä, ettei ois kandennu mitää popstarssii edes enää järjestää..
Skruu juu!- Pauzi
Niin siit teitillä on oikee asenne.. tai ainakin lulen n iin koko popstars jutto on melkeen ku ohlyn pölyä!!
- tytti__
kiinnostaa?
Noista Popstars kakkosista tuu ees mitään hyvää bändiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576