hehheee...mikä ilme oli tumma hiuksisella is kuskilla...;)
Kyykytin Lexuksen
6
312
Vastaukset
- 555
Oliko ilme säälivä, kun joku joutuu sinun laillasi ajamaan kinnerillä?
- ihanaatehotihanaa
Ei kyllä sitä otti rajusti kaaliin, kun ei sillä riittäny tehot ;) Että mää nautin....iiiihanaaa...pieni asia elämässä, mutta niin ihana.....julkinen Lexus miehen kyykytys....YES... :)
- JÄRKEE HEI !
Itse ajelen GS 450 Leksulla yleensä lapset takapenkillä. En todellakaan lähde kiihdyttelemään kenenkään hormooni huumassa olevan lippispään kanssa, minun puolestani saavat ajaa ohi ja mennä menojaan.
- hei hei
Ei todellakaan ole järkee jos ajaa Lexsuksella.
- Lexuman
GS-hybridillä itselle riittää, että tietää pellin alla olevan niin paljon ruutia, että hyvin moni auto jäisi taakse tarvittaessa. Jotenkin olen huomannut, että nykyiset Skoda-merkkiset autot, jossa lukee takana TSI, ovat ehkä hanakimmin tyrkyllä "viivalle". Ei ole olemassa sellaista TSI-Skodaa, joka tälle pärjäisi. Se tieto riittää itselle. Sitä ei todellakaan tarvitse jokaisen pellen kanssa lähteä erikseen kokeilemaan. Moinen revittely ei muutenkaan sovi ollenkaan Lexuksen tyyliselle upealle autolle.
- Nimenomaan.
Se pelle-lippis-amis porukka on erikseen. Korttien menettäjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594