Aloitin Roa-kuurin tällä viikolla.Olen lähdössä ulkomaille heinäkuun lopussa ja hieman pelottaa tuon roan takia. Lääkärin mukaan kuuri tulisi keskeyttää viikkoa ennen lomaa ja olla loman ajan syömättä. Kysymys kuuluukin, että mitä tapahtuu naamalleni tuona aikana? puskeeko finnit takaisin pillerittömänä aikana? Voinko olla ollenkaan auringossa aurinkovoiteiden käytöstä huolimatta? Siis tarkoitus ei ole loikoilla rannalla, mutta en haluaisi aurikovarjon alla kulkea pitkin kaupungin katuja..Voinko juoda ollenkaan? Lasia tai kahta ruuan yhteydessä?
Roa, lomareissu..ei alkoholia ja aurinkoa? :(
oivoivoivoooi
2
73
Vastaukset
- Samsaa
Miksi sinulle on annettu roa kesällä? Naamasi voi palaa. Minulla palaa kädet helposti vaikka kuuri loppui 3kk sitten.
Kuuria ei tietääkseni saisi keskeyttää ja alkoholia voi juoda muutaman. Minä tosin join välillä ihan kunnollakin..- käyttäjätär
Toi riippuu kyl ihan ihosta, et palaako herkästi. Mulla ei kyl oo mitään vaikutusta, vaik auringossa oonki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000