Sandö, Parainen

tärkeintä on...

Toverini puhui, että tuolla on hienot hiekkarannat ja kauniina päivinä paljon veneitä. Tarkoitan Pensarin pohj.puolella olevaa Sandö-nimistä saarta. Joku varmaan tietää; paikka on kai jompikumpi noista kaakonpuoleisista lahdista, tai kumpikin?

Saako 1m syväyksisen paatin rantaan, taikka ainakin ankkuriin lähelle rantaa ja kahlaa loput? Onko nuotiopaikkaa, ehkä puucee? Mitä muuta? Kiitos!

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/paikannimihaku.html?map.x=311&map.y=264&e=229418&n=6680606&scale=40000&tool=siirra&styles=normal&lang=fi&tool=siirra&lang=fi

8

7288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sändöö on monia

Mahdatko ny tarkoittaa oikeaa saarta?

• nauvostoliittolainen

Suurimman osan kaudesta on maihinnousukielto biitseillä. Metrin syväyksellä et pääse lähellekkään.

• tärkeintä

No niinpäs näyttää olevan, luonnonsuojelualueita! Miksiköhän? Entäs muita tällaisia (uima)paikkoja alueella, sanotaan Turku - Kemiö - Houtskär?

Tiedän itse Iso-Kuusisen, Vepsän, joitain kunnallisia... (Kemiön Sandö, Kråkskär ja Fårö ovat jo vähän kaukana)

• Eräs Sandö
      • tärkein

Ei toi, vaikka on myös mukava paikka, vaikkei siinä oikein yövytä . Kyllä se on mun alkup. linkkini Sandö mitä tarkoitin.

• regqrgg

Paraisten kalkin (mikä lie nykyään) omistama ranta on Sanholmin pikkusaaresta suoraan pohjoiseen kahden yksityisrannan välissä. Mereltä jos lähestyy, niin näkee kaksi kylttiä, joiden välissä jokamiehen oikeuksilla varustettu ranta on.

• tärkeä

Kiitos!! Sepä se varmaan on. Pitää varmaan kiviä varoa lähestyessä.. Tuonne pyyhällämme heti kuhan piitsikelit tulle taas tänne!

• kapula
        tärkeä kirjoitti:

Kiitos!! Sepä se varmaan on. Pitää varmaan kiviä varoa lähestyessä.. Tuonne pyyhällämme heti kuhan piitsikelit tulle taas tänne!

Miten onnistui Sandössä käynti? Onko se jokamiehen ranta leveäkin, vai kapea kaista pihapiirien välissä?

Etelämpänä, Helsingholmista itään on myös Samdö, joka kuuluu kansallispuistoon. Suosittu uimapaikka sekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7505
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40