Pitkäaikainen tapa tienata ylimääräistä rahaa

jasse82

Itse etsin pitkään netistä tapaa saada vähän ylimääräistä rahaa käytettäväksi, mutta suurin osa tavoista mitä netissä ehdoteltiin oli myydä vanhoja vaatteita jne.

Yhdestä keskustelupalstasta sitten löysin "Pay to click" sivun joka on siis sivu jossa katsotaan muutamaa mainos-sivua päivässä (keskimäärin 10-30) jotka kestävät noin 5sec per mainos. Sivu jota itse käytän on http://www.probux.com/?r=Perkl

Koska jokaisesta klikkauksesta saa vain 0.001senttiä niin hetken aikaa mietin että onko tässä edes mitään järkeä. Mutta kun pääsin jyvälle siitä että rahaa tienaa parhaiten vuokraamalla referaaleja (muita ihmisiä jotka klikkaa samoja mainoksia), nyt noin 5kk jälkeen, ja parin ensimmäisen kk rahat sijoitun vuokrattuihin referaaleihin niin kuukaudessa tulee noin 200e ylimääräistä rahaa.

Niin aattelin jakaa tänne myös vinkin kyseisestä sivusta sillä kyseisellä foorumilla aika paljon pyörin

4

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempi idea

Tuottoisampaa ja vähemmän aikaa vievää on säästää vähän rahaa ja sijoittaa ne vaikkapa rahastoihin.

Typerien aloitusten kirjoittaminen keskustelupalstoille siinä toivossa, että joku klikkaisi sitä linkkiä mistä saa sen sentin osan, on aika epätoivoista.

• 720

Olen sijoittanut nyt 2,5 vuotta, ilman mitään fyysistä tekemistä ansaitsen noin 2€ joka tunti, 24/7. Verojen jälkeen siis.

Ei enää montaa vuotta taloudelliseen riippumattomuuteen. Ei siis mitään VM virittelyjä.

Tietenkään en mitenkään aloittanut nollilta.

• Jepujepepp
    • hohhoijaata

Miksi kukaan klikkaisi noita teidän linkkejä, ja ennen kaikkea: miten ne liittyvät talletuksiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe