Det jobbas för att balkongrökning skall förbjudas.En bra sak,men hur kommer det att fungera i praktiken.Kommer nu de som bor i höghus att vara gång åka ner till gårdsplanen för att få sitt bloss ?Jag tror att folk skulle börja röka inne igen.
Balkongrökning.
8
127
Vastaukset
- rökare
Enklare vore det väl att förbjuda försäljning av alla slags tobaksprodukter ?
- strömkäringen
Hur många människor blir skadade av bilarnas avgaser ?
- nemesis13
strömkäringen kirjoitti:
Hur många människor blir skadade av bilarnas avgaser ?
Bilen är helig..sånt får man inte prata om.
- rökorgier
nemesis13 kirjoitti:
Bilen är helig..sånt får man inte prata om.
Det blir att ge sig ut i skogen om man vill röka.
- skärgårdsbo, finsk
Innan jag flyttade till Åland, hade jag ny lgh i huvudstadsområd. Där var rökning förbjudet i hela tomten och höghus, inte bara i lgh/balkonger.
Man kan säga att först den gick helt OK men några månad senare folk rökte var som helst. Tyvärr.- yääk...
Värre är det nog när folk röker inne i bostaden,vi har en gubbe i vår trappa som röker inne och hela traffuppgången luktar gammal tobaksrök.
- rökare
yääk... kirjoitti:
Värre är det nog när folk röker inne i bostaden,vi har en gubbe i vår trappa som röker inne och hela traffuppgången luktar gammal tobaksrök.
Att förbjuda rökning i bilar,där barn åker är bra,hur nu någon överhuvudtaget kan få för sig att röka i en bil förstår jag faktiskt inte.
- tex.rattfyllerister
rökare kirjoitti:
Att förbjuda rökning i bilar,där barn åker är bra,hur nu någon överhuvudtaget kan få för sig att röka i en bil förstår jag faktiskt inte.
När skall vi ta itu med supandet då ?Det är minst lika farligt som rökandet,otaliga oskyldiga människor dör varje år för att folk inte kan kontrollera sitt drickande.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084