olen töissä käyvä nuori nainen, työpaikalla on kehitysvammaisia että ei kehitysvammaisia ihmisiä, yksi kehitysvammainen on minuun ihastunut/rakastunut ja sanonut sen minulle ääneen, miten minun pitäisi suhtautua asiaan, olen hänelle sanonut että olen varattu ja kihloissa mutta hän vain jatkaa minun "piirittämistä"
kehitysvammainen rakastunut normaaliin naiseen
8
604
Vastaukset
- Yk....
Ota leikkinä, jos osaat siitä voi olla sinulle hyötyä töissä. Hyväntahtoinen pieni flirtti, loukkaamatta toisen tunteita ei ole paha. Tiedät varmasti rajat, mutta ilmeisesti olet aika nuori... Älä säikähdä, tuskin käy käsiks.
- Moraalia...
Täysivaltainen ihminen ei lähde kehitysvammaisen kanssa pelehtimään vaan ojentaa häntä oikeaan, vaikka sitten leikin varjolla mutta ei flirttaillen!
- Näin opetetaan
Eräs todella hyvä opettaja (sosiaali- ja terveyspuoli) sanoi kerran, että työssä voi hyötyä pienestä flirtistä. Tietenkin jos osaa sitä oikein käyttää. Kyse ei ole pelehtimisestä. Samaa käytetään vanhuspuolella, hymyillään nätisti ja puhutellaan tietyllä tavalla, jotta saadaan asiakas tekemään mitä pitää.
- Äly hoi
Tuollainen on moraalitonta, jos toinen on ihastunut. Toisen tunteilla ei saa leikkiä. Se flirtin ykkössääntö! Flirttailu tulee lopettaa, jos huomaa toisen olevan rakastunut.
- jotain ajatuksia
Ehdottaisin ennemmin suoraa puhetta, jonkinlaisen työajan ystävyyden tarjoamista.
Jos ei mene perille, niin pyyntö työyksikön vaihtoon ainakin vähäksi aikaa kunnes tilanne muuttuu, jos menee liian tukalaksi. - terkkuja1
No, anna hänen jatkaa sitä piirittämistä. Älä kiinnitä liikaa huomiota asiaan.
- jotain ajtuksia
Saatat ollakin oikeassa, ellei aloittajaa ahdista tilanne liikaa.
- Anonyymi
Ammattietiikkaa peliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364