Tietoa kyseisestä kulj liikkeestä?

Työn hakija

Onko kuskit usein vaihtunut? Palkkaus, tuleeko ajallaan? Entä kalusto, pidetäänkö kunnossa, kun aikas vanhaa näyttää olevan. Onko kaikki omia autoja, mitä nettisivuilta on kohdassa "kalusto"? Millai talo yleensä?

5

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko olemassa mahdol

Kuskeissa on nykyjään aika iso vaihtuvuus... Eli jos pääsee PAREMPAAN hommaan irtisanoutumisajan puitteissa (kivempi työika, uudempi auto, parempi homma, lyhyempi työmatka yms...) niin helpolla vaihtuu firma

Palkka on lähes joka firmassa vain TES:in mukainen, ja nykyjään menee 99% tilitoimiston kautta, eli ajallaan tulee, kunhan palauttaa tuntilistat ajoillaan...

Ja oikeastaan auton iällä ei ole aina merkitystä, joskus 10 vuotias on tehtävään parempi kuin 2kk vanha

Eli hakemusta menemään, ja juttelemaan... Itse olen ainakin 10 paikassa todennu "tuo ei ole nyt oma hommani" eli olisi päässyt, mutta en mennyt... Muutama vaikuttanut "vakuuttavahkolta" eli olen ollut töissä tasan yhden päivän... Vielä ei ole sitä "omaa hommaa" löytynyt... tänään taas 12:00 haastattelu, joten katotaan jospa nyt ois kiva homma... Tosin töitä on 10h päivässä ja 9 päivää kahteen viikkoon... Olisi reilusti viikko töitä-viikko vapaata

• Työn hakija

Saako viirejä laittaa tuulilasiin, siis mitä isäntä tykkää moisesta? Entä lisävalorauta ja valot, pitääkö itse ostaa ja asentaa vaiko maksaako isäntä? Saako veturin pitää viikonloput kotipihassa, mulla vanhempien omakotitontilla olis hyvä paikka pitää veturia ja laitella sitä viikonloppuisin?

• pitää pitää
        Työn hakija kirjoitti:

Saako viirejä laittaa tuulilasiin, siis mitä isäntä tykkää moisesta? Entä lisävalorauta ja valot, pitääkö itse ostaa ja asentaa vaiko maksaako isäntä? Saako veturin pitää viikonloput kotipihassa, mulla vanhempien omakotitontilla olis hyvä paikka pitää veturia ja laitella sitä viikonloppuisin?

Ei saa laittaa viirejä

Voit pyytää pomoa hankkimaan autoon lisävalot, itse et saa autoa juurikaan muokata

Ja autolla on usein monta kuskia, eli ei saa siksi pitää kotona

• Yötä jä päivää ajan

Minä ajan uudella Volvolla ja pienellä palkalla,koska tykkään vaan ajaa ja palkka on sivuseikka.

• ifi

Miksi et aja kunnon autolla ? Vaikkapa Wihurin maahantuomalla mahuri-STEYRillä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4504
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3635
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2397
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2101
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1994
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1668
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1487
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe