am.jalkapallon aloittaminen

jesseP

hei. olen harrastanut voimannostoa aikaisemmin. tuloksia mm. penkki 175,5kg ja kyykky 270kg. aerobinen kunto tosin aika heikko mutta olen ajatellut amerikkalaisen jalkapallon aloittamista. onko helsingissä mitään seuroja joihin aikuinen (28v) pääsisi aloittamaan lajia vai pitääkö laji aloittaa jo koulu iässä ? entä mitkä seurat olisi sellaisia joissa valmentajilla riittäisi mahdollisesti aikaa neuvoa aloittelijoita? ja mikä olisi paras peli paikka aloittaa laji? entä onko helsingissä tai suomessa yhtään seuraa joissa olisi enemmän ruotsin kielisiä valmentajia tai harrastajia. oma suomen puhe kieli toisinaan heikkoa

5

273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+1

Ainakin junioreissa kaikki hurrit stadissa on sixtareissa.

• 12+14

Aloittelijana suuntaisin katseen alempien sarjojen joukkueisiin, pääkaupunkiseudulla lähinnä ECG, Wolverines II tai Sipoo Bulldogs. Löytyisikö Sipoosta mahdollisesti ruotsinkielistä juttuseuraa?

• 12320

Kaksikielisiä löytyy luultavasti joka joukkueesta. Vaahteraliigajoukkueeseen voi olla vaikea hypätä mukaan kylmiltään, mutta esim Wolverines 2 tai ECG ovat hyviä paikkoja ottaa vauhtia ja saada peliaikaa heti alkuun. Tuolla fysiikalla voi nousta aika nopeasti merkittäväksi tekijäksi. WOL2 valmentaja on britti ja ECG:n päävalkku puhuu muistaakseni myös ruotsia. En tiedä kummassa valmennuksen taso on parempi mutta WOL pelaa 2. divarissa ja ECG 3. divarissa.

Jenkkifudiksessa anaerobinen kunto on se täkein. Riittävä aerobinen kehittyy treenailun lomassa.

• 2+3+4

ECG:ssä ainakin 3 valmentajaa puhuu sujuvaa ruotsia.

• 1+15

ECG:ssä ainakin 3 valmentajaa puhuu sujuvasti paskaa. Vaikka nyt kaksi voittoa on tullutkin kolmen vuoden tappio kierteen perään niin ei sillä vielä kuuhun lennetä kolmosdivarissa vanha 70-vuotias mummonikin tekisi pisteitä ja voittaisi vaikka yksin niitä pelejä. Jos haluat kehittyä niin Roostersissa on osaavaa valmennusta jokaisella tasolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7725
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3755
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58