Superkallis Suomi

Surullinen suomalain

Hei!!! Huomasiko kukaan kun Suomi oli rankattu listalla viidenneksi (5), eu maista.
Eilinen iltalehti oli tehnyt siitä ison numeron.
Tarkkaavainen lukija varmaan tietää että Sveitsi ja Norja eivät ole EU maita. Iltalehden toimitus ei taida tietää. Oikein surettaa kun Suomi neitoa raiskataan. Meillä oli ennen niin lokoisaa täällä ja sitten tuli toi EU ja eurot. Enää ei itku auta.
Kaikki lupaukset ettei mikään muutu, oli vain sanan helinää. Me keski-ikäiset osataan vielä käyttää muunninta, vaikka ei saisi. Mutta esimerkkinä autonkatsastus. Ei me siitä markka aikana maksettu 500 markaa, mutta nyt euroissa, aika paljon. Mutta pakko on auto katsastaa. Toinen ahmija oli Tiimari, ei ne malttanut pyöristää centtejä, tuli euroja. Hyvää tiliä tahkosivat aika monta vuotta. Ja hyvin taitaa mennä vain eduskunnassa. Mutta ei yksi eikä kaksi voi mitään muuttaa.

5

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erwer

Verotus... poltoaineiden, liikenteen, elintarvikkeiden, limsojen ... lista on loputon.

• Takapakki

Näemme nyt kuinka Suomen valtio kansalaiset imuroidaan ,politiikalla jolla kaikki
        kulutus saadaan laskemaan on moninkertainen verotus.Ja rahat ohjautuu valta-
        kultuurin pönkitsemiseen.Ja tässä neuvo sille puolueelle, joka haluaa seuraavan
        vallan.Pudottakaa alvia 4% ,Pudottakaa 4% julkisen sektorin palkkoja ja kaikki
        tuet pois jotka ohjaavat toimettomuuteen.Jokainen vastatkoon itse lastehoidosta
        tekemisistään.Valtion kuppaaminen.Kuntien tyhjäntoimittaja virat lakkautukseen.
        Pudottakaa pienituloisen veroja ,nostakaa suurituloisten veroja.Ifra kultuurin suosiminen ja pakko jahtaukset yrityksiä kohtaan lopetetaan .Vapautta pienen yrityksen sosiaalimaksuihin maataloustuet pois kaupan vapauttaminen holhouksesta.
        Nyt oleva politiikka johtaa Suomen kansalaisten köytymiseen ja katkeruuteen

• 1520
    • automaatioinssi

Hahahaa, köyhät luuserit itkee jostain ruoan hinnasta :D Olisiko kannattanut käydä koulut niin ois millä mässätä?? :DDD Itse dippainssi ja tienaan yli 6000 kuussa eikä IKINÄ ole tarvinnut hintoja katsella :DDD Hajotkaa helyihinne, luuserit!

• rurrityl

En ole niin köyhä, mutta se vaan ihmetyttää, että kun menee ulkomaille niin kaikki on aina halvempaa kuin suomessa. Ei tarvi tienata sitä 6000€/kk kun katsoo mitä ostaa. Hautaan vaan menis sekin raha. Alkoholit ainkin kannattaa hakea virosta ja ulkomailta. Limsassakin on joku sokivero ja sitä saa muista maista paljon halvemmalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe