Äitikamuja Tampereelta?

fawwa

Hei vaan, täällä kohta 25v neitokainen ja hänen pikkuisensa (vähän reilu 1kk poika) etsiskelevät uusia mammakavereita Tampereen seudulta. Asustellaan Epilässä, mies on kolmivuorotyössä eikä ole juurikaan lähipiirissä samassa tilanteessa olevia. Kavereilla ei ole lapsia jne. Haluttais kovasti tutustua uusiin ihmisiin, kesällä pitäis muutenkin vähän liikkua enemmän kun nätit ilmatkin ehkä on tulossa :) Olisi kiva jos asutte kans täällä jossain länsi-tampereella päin, mutta onneksi treellä on kuitenkin suht helppo kulkea paikasta toiseen... Löytyykö 'kohtalotovereita'? :)

6

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LED-lamppu

Vähän samassa jamassa joo. :D Mulla kyllä kolme lasta ikähaarukassa 3,5 kk - 4 v ja asun ihan vastakkaisessa päässä kylää. :(

• 1+9

Itse asustelen etelä-Hervannassa ja poika on 7 kk ikäinen. Minullakaan ei juuri ole ystäviä Tampereella joilla olisi lapsia. Olen 29 vuotias vielä joulukuun viimeiselle viikolle asti :)

Jahka lapsi hieman kasvaa, menemme pikku kakkosen puistoon ja meinaan ottaa asiakseni löytää sieltä uuden ystävän :) Toki uusia ystäviä olisi kiva saada ennen sitäkin jo.

Olisi hienoa jos voisi sopia treffit jonnekin, oikein isommalla porukalla. Vaikka oltaisiin kaikki toisillemme vieraita, niin nopeaahan sitä tutustuisi.

• hervannasta myös

Täällä olisi toinen Hervantalainen vailla puisto ja kävely kaveria. Laitatko sähköpostiosoittees, niin voitais vaikka viestitellä.

• Täällä yksi

Asustelen Itä-Tampereella ja meillä on kohta 9 kk tyttö. Ikää minulla on 30v.

• Täällä kans

Me kanssa Itä-Tampereelta, tyttö 9kk ja itse olen 24, toinen syntyy helmikuussa. Pikku kakkosen treffit kuulostaisi oikein kivalta :)

• äippä87

Hei! Täällä olisi 26v 07/14 syntyneen pojan äippä vailla samassa elämäntilanteessa olevia mammakavereita! :) Asustellaan Tampereen kyljessä ja autolla päästään näppärästi kulkemaan paikasta toiseen.
      Oliskos täällä vielä jotain muita saman seudun mammoja uusia tuttavuuksia vailla? Voi laitella sähköpostia osoitteeseen: plv75@luukku.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13