Mulla on ollut naamassa murrosiän alusta asti finnejä ja 4 vuoden aikana mulle on sitten kehittynyt akne. T-alueella paljon finnejä ja mustapäitä täynnä, eikä kyse oo mistään muutamasta finnistä. Poskillekkin joskus tulee muutama finni, mutta harvemmin. Tätä oon koittanu hoitaa jo tosi kauan, eikä mikään oo auttanut ruokavalio muutoksesta kalliisiin ihonhoitotuotteisiin. Nyt olen vasta saanut varattua ajan tavalliselle lääkärille vaikka se ois ollu järkevämpi varata jo aikaisemmin ennenkuin tästä tuli näin paha. Ihotautilääkärille vanhemmat ei suostunu vielä varaamaan aikaa... Joten kuinka vahvoja lääkkeitä lääkäri voi määrätä vai samanlaisia kuin ihotautilääkärikin? Vai voiks se lääkäri antaa lähetteen ihotautilääkärille tai jotain?
Mitä akne lääkkeitä lääkäri voi määrätä?
turhauttaa...
1
147
Vastaukset
- kokemusta on
Tavallinen yleislääkäri voi vain kirjoittaa antibiootteja ja voiteita. Ne saattaa auttaa jonkin verran. Hän voi myös kirjoittaa lähetteen ihotautilääkärille. Sen mitä nyt on kokemusta,niin kyllä kannattaa mennä sinne ihotautilääkärille. Noi antibiootit on vähän sellasia, et kestää kauan ennenku vaikuttaa. Joillakin ei edes sit vaikuta. Usein näpyt palaa kuurin jälkeen. Vain ihotautilääkäri voi kirjoittaa vahvempaa lääkettä eli Roakuurin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088