Luottotiedot menossa

MitäköTehdä?

Eli tuli karhukirjeet muutamista vuokrista jotka olin luullut hoitaneeni. En tietenkään pysty maksamaan niitä perintätoimiston asettamaan päivään mennessä ilman uskomatonta venymistä tai kikkailua. Nyt mietinkin mitä tässä tehdä? Kannattaako luottotiedoistaan pitää kynsin hampain kiinni? Kauanko minulla on merkintä siellä jos ne nyt menee?

Mitenkö prosessi tästä yleensä etenee kun nyt on tullut se viimeinen lasku. Onko aika maksamiseen todella niin vähissä kuin sanotaan..hohhoijaa...kaikkee sitä

5

1685

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedot

kannattaa pitää luottotiedoista kiinni kynsin ,hampain.mene ja yritä sopia maksujärjestely velkojien kanssa heti.älä jää odottamaan yhtään päivää.tällä tavalla vaikka tiukkaa tekeekin saat pidettyä nimesi puhtaana.jos nimi menee,kestää 4-vuotta ennen kuin saat taas puhtaat paperit.ei kannata päästää tilannetta tähän jos velkoja on vain muutamia tuhansia euroja.koita sopia asiat heti.

• kyllä ne suotuu

luottotiedot menny = ei uutta vuokra-asuntoa, ei känykköliittymää, ei autolainaa ....

• joskus voisi olla ihan hyvä että ne tiedot menee, sillä kyllä oppimista on ja paljon, jos "luulee hoitaneensa" muutaman kuun vuokrat. Onko se joku luulokysymys? Joko ne on hoidettu tai ei. Tuskinpa sinä OIKEASTI luulit niiden vuokrien ollun hoidetut???

• jahas

Jos sä kerta luulet, arvelet ja epäilet jo maksaneesi laskut, niin etsi se sun kuitti ja todista hoitaneesi homma.

Jos kuulut siihen neropattiryhmään joka heittää kaikki kuitit ja tiliotteet roskiin heti saatuaan ne "ettei synny rumia pinoja", niin hae pankista uus tiliote.

Minkälaista taloudenpitoa ylipäätään on kun sinä vain "luulet" maksaneesi jonkun laskun? Etkö ole yhtään ihmetellyt jos tilillä onkin ollut normaalia enemmän hynää? Ai niin, ethän sä tiliä seuraa, sinä vaan käytät sitä niin kauan kuin valuuttaa riittää...

tsiisus sentään...

• Wille

Muistan aina kun itselläni meni ensimmäisen kerran perintätoimiston perintään eräs pieni lasku (muutamia kymmeniä euroja), paniikissa soitin heti että nyt tähän viikon päähän ei olekkaan rahaa mitä minä nyt teen, hyppäänkö katolta vai mitä. Mutta.. pääasia että soitat sinne! Itse olen asioinut Contantin ja Instrum Justitian kanssa n. 3 kertaa ja henkilökunta on TODELLA ystävällistä! Maksat vaikka 20€/kk mutta pääasia että maksat, he tekevät sinulle suunnitelman maksulle miten se sinulle passaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7131
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4701
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4637
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      50
      3793
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3758
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      215
      3738
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3303
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      50
      2703
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      37