Eli tuli karhukirjeet muutamista vuokrista jotka olin luullut hoitaneeni. En tietenkään pysty maksamaan niitä perintätoimiston asettamaan päivään mennessä ilman uskomatonta venymistä tai kikkailua. Nyt mietinkin mitä tässä tehdä? Kannattaako luottotiedoistaan pitää kynsin hampain kiinni? Kauanko minulla on merkintä siellä jos ne nyt menee?
Mitenkö prosessi tästä yleensä etenee kun nyt on tullut se viimeinen lasku. Onko aika maksamiseen todella niin vähissä kuin sanotaan..hohhoijaa...kaikkee sitä
Luottotiedot menossa
5
1683
Vastaukset
- tiedot
kannattaa pitää luottotiedoista kiinni kynsin ,hampain.mene ja yritä sopia maksujärjestely velkojien kanssa heti.älä jää odottamaan yhtään päivää.tällä tavalla vaikka tiukkaa tekeekin saat pidettyä nimesi puhtaana.jos nimi menee,kestää 4-vuotta ennen kuin saat taas puhtaat paperit.ei kannata päästää tilannetta tähän jos velkoja on vain muutamia tuhansia euroja.koita sopia asiat heti.
- kyllä ne suotuu
luottotiedot menny = ei uutta vuokra-asuntoa, ei känykköliittymää, ei autolainaa ....
joskus voisi olla ihan hyvä että ne tiedot menee, sillä kyllä oppimista on ja paljon, jos "luulee hoitaneensa" muutaman kuun vuokrat. Onko se joku luulokysymys? Joko ne on hoidettu tai ei. Tuskinpa sinä OIKEASTI luulit niiden vuokrien ollun hoidetut???
- jahas
Jos sä kerta luulet, arvelet ja epäilet jo maksaneesi laskut, niin etsi se sun kuitti ja todista hoitaneesi homma.
Jos kuulut siihen neropattiryhmään joka heittää kaikki kuitit ja tiliotteet roskiin heti saatuaan ne "ettei synny rumia pinoja", niin hae pankista uus tiliote.
Minkälaista taloudenpitoa ylipäätään on kun sinä vain "luulet" maksaneesi jonkun laskun? Etkö ole yhtään ihmetellyt jos tilillä onkin ollut normaalia enemmän hynää? Ai niin, ethän sä tiliä seuraa, sinä vaan käytät sitä niin kauan kuin valuuttaa riittää...
tsiisus sentään... - Wille
Muistan aina kun itselläni meni ensimmäisen kerran perintätoimiston perintään eräs pieni lasku (muutamia kymmeniä euroja), paniikissa soitin heti että nyt tähän viikon päähän ei olekkaan rahaa mitä minä nyt teen, hyppäänkö katolta vai mitä. Mutta.. pääasia että soitat sinne! Itse olen asioinut Contantin ja Instrum Justitian kanssa n. 3 kertaa ja henkilökunta on TODELLA ystävällistä! Maksat vaikka 20€/kk mutta pääasia että maksat, he tekevät sinulle suunnitelman maksulle miten se sinulle passaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875