Täällä käy kyllä porukkaa lukemassa viestejä. Miks kukaan ei jaksa postailla? Kukaan ei ikinä vastaa viesteihin tai laita uusia viestejä. Kamoon!!!
aika kuollutta...
3
366
Vastaukset
- viitti
Onhan tuolla uusia viestejä vaikka kuinka! Ja vaikka etsin, en löytänyt mitään sinun lähettämääsi, johon olisin voinut vastata. No miepä nyt vastaan, vaikka mitään ei ole kysyttykään. Partio on jees: kauanko ite olet harrastanut sitä?
- katri
oon uusi täällä, tai oon käyny kattomas viestejä vasta pari kertaa, niin ei oo viestejä joihin olisit voinut vastata. Katselin vaan yleisilmettä, kun viestit tuntuivat aika vanhoilta. Luulisi kuitenkin, että nettiä käyttäviä partiolaisia olisi paljon enemmän...
Oon harrastanut partiota kohta kaksitoista vuotta... - minä
katri kirjoitti:
oon uusi täällä, tai oon käyny kattomas viestejä vasta pari kertaa, niin ei oo viestejä joihin olisit voinut vastata. Katselin vaan yleisilmettä, kun viestit tuntuivat aika vanhoilta. Luulisi kuitenkin, että nettiä käyttäviä partiolaisia olisi paljon enemmän...
Oon harrastanut partiota kohta kaksitoista vuotta...nonni. tää ei oo nmittää kuollut toimintaa, päi vastoi, kuka nyt jaksaa vastata sellasii AIKA KUOLLUTTA .. hei kamoon...ja onhan täällä vastattu, useimmiten kerrotaa kaikki esim. JAMBOREEST ja tarus kirjoist... ei aina tartte vastata... sorry.
- olet kyllästynyt(KÖ)-
koit pärjäillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236