Olen todella pettynyt naapurini vaimoon. Kaksi vuotta olemme olleet sala-rakastavaisia ja tavanneet milloin heillä milloin meillä kun hänen miehensä on lähtenyt töihin. Mielestäni seksimme on parasta mitä olla voi, ja joka kerta olen lauennut, hänkin joskus. Nyt olen huomannut hänen välttelevän minua, ja mitä ilmeisemmin hänellä on uusi rakastaja. Kyttäsin toissa aamuna heti kun Veikko oli lähtenyt Mazdallaan pihasta töihin että mitenkä mahtaa olla, eikä tarvinnut kauaa kuikuilla kun naapurin pihaan kaarsi Toyota Yaris ja sieltä livahti jätkä siäslle taloon ovesta jota aamutakki päällä piti auki Tuula. Tämä tapaus vaan varoittavaksi esimerkiksi siitä ettei naapurin rouvaan välttämättä ole luottamista. Joten, varokaa pojat. Eipä näytä uskollisuus olevan enää kunniassaan, jopa rakastajaa petetään.
todella pettynyt
aisa.k
13
697
Vastaukset
- jack luotto
mihin tässä enää voi luottaa !
- huolestunut35
Voi tätä maailman menoon
- Aituri
Olen järkyttynyt!
Sehän on oikea Baabelin portto! Tuntuikin ettei hän ollut aivan "avoin" minulle!- 7j8
Miestä käy kun myllyssä,kenes vuoro se nyt sitten taas nyt olikaan ?
- Voi jestas tieto??
Voi jestas sentään!!! Maailma kaatuu ja heti nyt!!!
- naapurinisäntä
Mun koira viihtyy nykyään pelkästään naapurin isännän luona
- klor
Vai oliko se Toyota Panis ?
- Yksinäinen8
Maailma on julma. Enään ei voi luottaa keneenkään
- Nillittäjämartta
Jepjep
- Entinenf1kuski
Oliverin panis
- Mss9
Salarakas ei kirjoiteta väliviivalla!
- lellimäntää
Takaapäin salaa naapurin rouvaa .
- HJEM
Lyö vaan tahtia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih254094- 2563674
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161482Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4041320Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050