Moi.
Kertokaas jotain asioita jotka liittyvät magiaa/taikuuteen. :)
Varsinkin kasveista ynm.. tehtäviä rohtoja tai semmottia.
Loitsuja olisi myös kiva saada.
Magia, taikuus, rohdot, loitsut, wicca
6
322
Vastaukset
- Sipsi
Up!
- loitsuja
Kato rohtoja varjojenkirjoista, niitä on niin paljon, etten millään jaksa kirjottaa, enkä muista oikeen ulkoo ku oon ennemmin loitsuihin erikoistunut :D loitsuja tiiän älyttömästi, mutta tässä kolme:
Henkien erokäsky: Compertum est effectus magicarum laceratio
Sidonta loitsu korkeasta taikuudesta: Actitu malefiases nomentum mnemo es spiritus animas ves incantates
Kalastajan loitsu: Shai saan dun parnechan, efteel enna dimonis. Biroquane bin il bechan, diverdi annu amnis. Weema wast, riepold rhen, bezta bin niroliz. Aldi shirmen felna polgrem, lanqui zim meongiz - Sipsi
loitsuja kirjoitti:
Kato rohtoja varjojenkirjoista, niitä on niin paljon, etten millään jaksa kirjottaa, enkä muista oikeen ulkoo ku oon ennemmin loitsuihin erikoistunut :D loitsuja tiiän älyttömästi, mutta tässä kolme:
Henkien erokäsky: Compertum est effectus magicarum laceratio
Sidonta loitsu korkeasta taikuudesta: Actitu malefiases nomentum mnemo es spiritus animas ves incantates
Kalastajan loitsu: Shai saan dun parnechan, efteel enna dimonis. Biroquane bin il bechan, diverdi annu amnis. Weema wast, riepold rhen, bezta bin niroliz. Aldi shirmen felna polgrem, lanqui zim meongizMistä niitä Varjojenkirjoja saa? Saako niitä näistä kirjakaupoista vai jostain prismasta?
- minä taas
Sipsi kirjoitti:
Mistä niitä Varjojenkirjoja saa? Saako niitä näistä kirjakaupoista vai jostain prismasta?
Lol, se on nettisivu XDD
- Sipsi
minä taas kirjoitti:
Lol, se on nettisivu XDD
Ai. Oho. Olenpas tyhmänä taas xD
- hehehhe
Taikauskoa se on joka nykyisenä aikana on mennyttä maailmaa. Hyvä esimerkki Brasilian jalismaajoukkue, voodoopappi kirosi Saksan jotta Brassit voittaisi,,no Brassit hävisi 'vain' 7-1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429