Olen 11.v ja haluaisin meikata koska minusta se tuntuu hyvältä ja olen varma että se on minun tyyppiäni. Menen siis viitoselle. Äitini on sitä mieltä että olen nuori ja meikki on haitallista kasvoille,joka on totta. Mutta olen niin odottanu sitä ja enkä jaksais odottaa äidin suostumista. Kuulostanko nololta? Taikka lissulta? Kaikki varmaan alkaisivat haukkua minua. Olen aina oma itteni teen yt:een videoita omanlaisia, ja niitä haukutaan. Siksi olen erinlainen ja haluan olla myös erinlainen sillä erotun hyvin joukosta myös hyvällä tavalla. Meikillä ei tarttes olla ikärajotusta/suositusta?!!Vai mit''?!
En saa meikata vielä.
24
293
Vastaukset
- miemakeup
Olen samaa mieltä, ton iän kans mitä vittuu se haittaajos saatana käyttää meikkii
- karttamaps1
onks kivaa ku ei saa meikata? mä kait saan? noloo
- GEEEISSA
MEIKKI EI OLE HYVÄKSI TOLLASELLE KAKRULLE
- Muodikaskisu
Oot ihanan pirteä ja omatahtonen ja susata vois löytyy ainesta mun muotilehtiin. Miten saatas yhteys toisiin?
- muotida
Mäki haluisin käyttää meikkiä, mut en saa., ku joskus vaa vähä. T: Muotida
- huoh02
kohta ei jasa olla enää suomi24
- xii3333
kivvaaaaa mä olin eile särkkikkees
- anna.k15
xii3333 kirjoitti:
kivvaaaaa mä olin eile särkkikkees
tuskin sul on ees facee:D iteoon 15
- flamingo99
anna.k15 kirjoitti:
tuskin sul on ees facee:D iteoon 15
joo lopettakaa tää juttu!
- pmoneymom
hi! my names is pierra somesh my mom is beuty and that more money
- Perfekt8
mä en ymmärrä miks pitää laittaat tollasen 2 lk luokkalisen meikkii mä oon 13 ha täytän 3 kk pääst 14 mä saan käyttää meikkii oon isompi
- aladies
olkaa nyt hiljjaaaaaa
- NiceSun
Kiva viesti ja mä ymmärrän sua.
- Failll
Oon ehdottamasti sun puolel vand´hemmat ovat kakkoi:p ei ymmärrä mitään täys jupoppoi!xDDD
- xdmanekyyp
en usko että oot 11 v vaan varmaan jottai 2v:DD
sorryry
- kepponen
jaaha vais että näi meikille ikäraja ei ole best mutta ihan jees esim vaikk 12? Mút joo ihan sama
- ledii2
chattaamaan!
- kaks222
varotan ja rajotan :D hyvi rimmaaxDD
- xdmamxd
sma juttu:/
- emmppuuuuhxd
LOL
- hyyppä21345
toivo uutta äitiixDD joo ei ees
- meikki<3
meikkiu on ihana
- babyes5
oot hyvä ku sul on hirveen näit viestei tääl:i
- Mielipiteeni
11-vuotiaan ei vielä tarvitse käyttää meikkiä.
Minusta 13-vuotiaasta eteenpäin voi käyttää kun alkaa mahdollisesti iho muuttumaan enemmän -> punoitusta, pieniä finnejä jne -> kun on jotain mitä peitellä meikillä. :)
Ehkä jotain sävyttävää huulirasvaa voinet käyttää, muussa en näe järkeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509