Olen tavallinen,asiallinen,urheillullinen,kunnollinen ja ujonpuoleinen mieshenkilö ja mieltäni vaivaa ja masentaa asia josta nyt kerron.Muutamia lyhyempiä naissuhteita joskus nuorempana minulla takana,ei nyt mitään seurustelukokemusta vielä.Kärsin myös jonkinlaisesta jännittämisestä johon minulla lääkitys on niinkuin on masennukseenikin.Minulla on normaalit seksuaaliset kyvyt ja halut,mutta jotenkin jo huolestutta ainakun tapaan jonkin minua kiinnostavan henkilön ja suhteen edetessä iskee aina jonkinlainen jännitys tai paniikki päälle ja seksihommasta ei koskaan ole tullut mitään koska en kiihotu ollenkaan vaan eteen tulee aina epätoivoinen tilanne tai jonkinlainen kierre epäonnistumisesta.Vaikka olen jo keski-ikäinen ja en ole vieläkään poikuuttani menettänyt.Asia tuntuu kovasti jo vaivaavan ja huolettavan minua ja tunnen itseni jo vähän epätoivoiseksi.Pitäisiköhän mennä jollekin ammattihenkilölle puhumaan ongelmastaniOlen jutellut naispuoleisten ystävieni kanssa asiasta ja saanut heiltä ymmärrystä ja tukea asiassa ja sitä toivon teiltäkin arvon lukijat..
Poikuus masentaa
vaivaava asia
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306