Kimpat

Olemme satunnaisesti käyneet lukemassa tämän saitin keskusteluja.

Aiheena on ryhmäseksi, hieno aihe .)

Kysymys kuuluukin, käykö täällä alan harrastajia, vai sitä suunnittelevia?

T. nimimerkki "kymmenen vuotta harrastanut"

23

2268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apumies2

Totta käy alan harrastajia,,minäkin oon muutaman kerran ollut apumiehenä kimppasexsissä... mukavaa rentoa toimintaa kun kaikki on mukana aidosti ja ilman mustasukkaisuutta.. 50v

• matt damon

Ja sitten heräsit kun äti huusi kahville.

• Hieno aihe...se on totta.
      Minäkin olisin mielelläni apumiehenä jos löytyy luotettava pari
      jonka kanssa kemiat toimii .........!!!

• matt damon

Unissas varmasti.

• ninnili

ite 19v tyttö ja iteki ollu välil apuna, kyllä voisin parisuhteessakin etsiä kolmatta osapuolta

• takaa

Voi hitto kun sut sais!!! voisin sullekin olla apuna!!!

• kokemuksia3

Niin kaikillahan on joskus ollut se ensim. kerta,ei kukaan ole heti alan harrastaja jumalan armosta.Hyvä jos mukana niin veteraaneja kuin niitä joilla polte kokeilla on alkanut kummitella mielessä

• Meilläkin monia kokemuksia, eri kokoonpanoista )

• 2+1 =3

Kolmantena ollut avioparin kassa, kolmen parin. Hienoja kokemuksin, jokainen omasta aidosta halusta mukana ilman painostusta sekä selvin päin. Eli ei viinaksia mukaan.

• 3mukavaa

Itse kokematon tässä, mutta kiinnostaa tosi paljon. Tärkeintä olis luottamuksellinen ilmapiiri. Terv 45 v mies.

• matt damon
        3mukavaa kirjoitti:

Itse kokematon tässä, mutta kiinnostaa tosi paljon. Tärkeintä olis luottamuksellinen ilmapiiri. Terv 45 v mies.

peräkamaripoikaa kiinnostaa, juuh vittu.

• Onhan näitä ketjuja viihdyttävää välillä käydä lukemassa, totta :P Ja keskusteluissa jokainen tietysti on superkokenut :O Eikö nuo viisaat ihmiset ole joskus sanoneet että jokaisella pariskunnalla pitää olla ainakin yksi yhteinen harrastus..
      Terkuin nimimerkki *joskus kokeillut ;)*

• odottaja!

Naisten on varmaan helpompi päästä ryhmäseksiin mukaan,oletan näin.Miehenä itsekkin haluaisin kokeilla kimppaa jos tilaisuus tulisi.Aika vapaamielinen olen kimpan koostumuksesta.

• matt damon

Ja varmasti myös siitä mitä lajia kimpan muut osallistujat edustaa, esim. lammas tai lehmä?

• saunafanit

Mitä enempi ikää tulee niin sitä enemmän haluaisi kimppaa kokeilla. Meillä molemmilla myös toive päästä seuraamaan muiden parien akteja sekä riettaita sekstaamisia klubeilla ym. Olisko antaa vinkkejä paikoista, maista jne?

• Namiii

AI kun uskaltais lähteä kahden miehen pantavaksi

• Namiii Rohkeesti viestiä keskustellaan aiheesta. hakkinevolli001@gmail.com

• kokemuksia3

Hei Namii
        Otappa rohkeasti ensiaskel kimppaihanuuden pariin.
        Pidetään susta hyvää huolta.
        1982roadrunner@gmail.com

• punaiset pikkarit

Minä ainakin pitäisin NAMII tosi hyvänä..

• Hmmm....

• JaskaSeksiJanna

Vajaa pari vuotta tuttavapariskunnan kanssa harrastettu ryhmäseksiä, n. 30-35-vuotiaita ollaan. Mahtava hieman erilainen tapa rentoutua ja kun leikeissä mukana lanteille kiinnitettävä dildo, naiset pystyvät keskenäänkin naimaan vaikka kuinka kauan miesten huilatessa välillä. Suosittelen.

• ek1

huomenna torstaina tre unisex aamupäivästä rietasta menoa

• _kartsa_

11.30 - 12.00 jälkeen unisex tre..

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4259
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      852
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe