Missä mahtaa olla vika kun ei pissa poika toimi eteen eikä taakse pesurin pumppu on kunnossa sulakkeet ehjät viiksi uusi... onko pissa pojalle relettä erikseen?
Mystinen sähkövika
3
175
Vastaukset
- Apusi on tässä:)
On rele erikseen katso täältä (lyhensin linkin) linkki:www.pok.li/348ewdju
- ukm 65
MADE IN FRANCE siinä vika.
- ukm 65
ukm gay 69asennossa olen minä tuosta edellisestä viestistä niin tarkennus että ajan itse lerppakullisena toijota korollalla kun niinhän sitä sanotaan että osta toyota jos ei sojota. Olen katkera koska renaultit ovat niin upeita ja parhaita autoja niin siksi joskus trollaan harmittaa kun itse joudun ajamaan eunukkina eunukkien autoilla! Lisäksi tojota millä ajan niin ei naiset katsele vaan karvaisen perseenreijän omaavat homomiehet jotka haluaa työntyä minuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594