Minä tyhmyyksissään sain semmoisen päähän piston että asennan koko koneen uudelleen ja nyt kaduttaa ja ilman koneen toisen käyttäjän lupaa mitä pitää tehdä
Meni tietokone osimoilleen
7
225
Vastaukset
- vaikka tästä
Etsit sellaisen tyypin, joka osaa asentaa koneen uusiksi. Tai etsit hyvät ohjeet ja jatkat harjoittelua alusta alkaen. Tai yrität korjata nykyisen kesken olevan asennuksen ehkä osaavan henkilön avustuksella, esim. etsit puuttuvat ajurit ja ohjelmat.
Tarkistat, oliko sinulla ja sillä toisella käyttäjällä varmuuskopiot ajan tasalla.- Työläinen
Ei mun miielestä siittä koneesta ole koskaan varmuuskopioita otettu
Asennusta ei voi enää peruuttaa.
- Työläinen
Kyllä minä sen tiedän ikävä juttuhan se on kylläkin
- hmm.
Työläinen kirjoitti:
Kyllä minä sen tiedän ikävä juttuhan se on kylläkin
No mikä siinä nyt sitten on vikana?
- Työläinen
hmm. kirjoitti:
No mikä siinä nyt sitten on vikana?
Ei enpähän mikään sain kaikki toimimaan
- Työläinen
Työläinen kirjoitti:
Ei enpähän mikään sain kaikki toimimaan
Ei enään mikään sain kaikki toimimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224