Olisin aikeissa ostaa ensimmäistä autoani ja haluaisin järkeviä ehdotuksia. Hakusessa olis semmonen sporttinen kulkeva ja suht käytännöllinen kulkupeli. Hintaluokkaa: 20t-30t
nuorelle eka auto?
11
208
Vastaukset
- Toyota Corolla
Erittäin sporttinen, kulkeva ja suht käytännöllinenkin.
- ruis vai vaaleeleipä
Jos on varaa laittaa 20-30k€ eka autoon, niin silloin ei tarvitse kysellä toisten mielipiteitä minkä auton ostaa. Kurjaa, jos ei osaa itse päättää mitään asiaa itse, vaan joutuu toisten neuvoilla menemään.
- Sportinen
BMW
- mopo auto
Aloita mopoautosta ja vaihda pikku hiljaa parempaan.
- aloita vaikka
mäkiautolla
- 525 xd
Uudehko neliveto, jossa ajonvakautusta / luistonestoa ei saa kokonaan kytkettyä pois päältä (esim. BMW).
- Täsä.
m.nettiauto.com/peugeot/106?id_vehicle_type=1&make=Peugeot
- Näsä täsä
Etsittiin autoa.
- mbman
Mä olen ostanut kaikille tenavilleni ensiautoksi vanhan 200 dieselmersun E-sarjaa.
Tukeva, varmatoiminen eikä liian tehokas. Varaosat ja huoltokin edullisia.
Ovat olleet nyt jälkikäteen erittäin tyytyväisiä. Talviajo takavetoisella kouluttaa aivan eritavalla kuin jollain etuvetoterolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429