Naisviikset

Vain parta puuttuu

Mulla on naisviikset enkä pysty ajamaan niitä pois, kun olen niin herkkäihoinen. Mun on pakko leikata ne Hitler-mallisiksi. En saa kavereita ja mua syrjitään muutenkin, koska mua luullaan aina tekoviiksiä pitäväksi natsiksi.

4

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rottenfuhrer

Mutta oletko mies vai nainen? Naiselle voisi olla ihan cool ja uusi juttu käyttää Hitler viiksiä.

• Vain parta puuttuu

Olen nainen. Ei miehillä voi olla naisviiksiä.

• kroko

Etelämaalaisilla naisilla on yleensä viikset, kuuluu geneettisiin ominaisuuksiin. Se on niin yleistä, että monet eivät edes tunne tarvetta poistaa niitä. Suomessa se taas on harvinaisempaa, mutta niinpä tarvekin poistaa on pakollisempi.

Viiksien poistoon voi käyttää myös karvanpoistoainetta, esim. Veet-voidetta, mutta kannattaa ensin kokeilla pienelle alueelle, hyväksyykö kasvojen herkkä iho aineen. Karvanpoistoaineet ovat erilaisia, toiset eivät ehkä sovi toiselle, toiset toiselle. Kannattaa siis kokeilla muitakin, jos mainittu ei toimi.

Olen poistanut Veetillä vaimoni vittukarvat, ja hänen vittunsa hyväksyy hyvin aineen, vaikka ei hyväksy höylää eikä toista ainetta. Höylä ja toinen aine taas aiheuttavat näppylöitä. :)

• Anonyymi

siis mulla on semmoset "läpinäkyvät" viikset ja ainaku aurinko paistaa joku huomauttaa että oho sulla on viikset sit haluisin poistaa ne mutta miten ilman että kasvaa mustana takaisin

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7151
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4721
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4697
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3859
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3788
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      215
      3748
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3333
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2711
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      37