Mulla on naisviikset enkä pysty ajamaan niitä pois, kun olen niin herkkäihoinen. Mun on pakko leikata ne Hitler-mallisiksi. En saa kavereita ja mua syrjitään muutenkin, koska mua luullaan aina tekoviiksiä pitäväksi natsiksi.
Naisviikset
4
253
Vastaukset
- rottenfuhrer
Mutta oletko mies vai nainen? Naiselle voisi olla ihan cool ja uusi juttu käyttää Hitler viiksiä.
- Vain parta puuttuu
Olen nainen. Ei miehillä voi olla naisviiksiä.
- kroko
Etelämaalaisilla naisilla on yleensä viikset, kuuluu geneettisiin ominaisuuksiin. Se on niin yleistä, että monet eivät edes tunne tarvetta poistaa niitä. Suomessa se taas on harvinaisempaa, mutta niinpä tarvekin poistaa on pakollisempi.
Viiksien poistoon voi käyttää myös karvanpoistoainetta, esim. Veet-voidetta, mutta kannattaa ensin kokeilla pienelle alueelle, hyväksyykö kasvojen herkkä iho aineen. Karvanpoistoaineet ovat erilaisia, toiset eivät ehkä sovi toiselle, toiset toiselle. Kannattaa siis kokeilla muitakin, jos mainittu ei toimi.
Olen poistanut Veetillä vaimoni vittukarvat, ja hänen vittunsa hyväksyy hyvin aineen, vaikka ei hyväksy höylää eikä toista ainetta. Höylä ja toinen aine taas aiheuttavat näppylöitä. :) - Anonyymi
siis mulla on semmoset "läpinäkyvät" viikset ja ainaku aurinko paistaa joku huomauttaa että oho sulla on viikset sit haluisin poistaa ne mutta miten ilman että kasvaa mustana takaisin
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289