Olen lähdössä syksyllä Bostoniin au pairiksi, Olisi kiva kuulla jos siellä olisi muitakin suomalaisia nuoria :) Ja jos on antaa vinkkejä mistä sieltä tutustuisin/ löytäisin suomalaisia nuoria niin kertokaahan! Ja kokemukset Bostonista ovat myös tervetulleita :D
-Emma
Syksyllä au pairiksi Bostoniin, onko muita menossa/siellä?
3
121
Vastaukset
- aupair
Moikka! Minäki olen lähdössä syksyllä jenkkeihin aupairiksi! Menen Vermontin osavaltioon Burlingtoniin:) Eli rajanaapureita ollaan! Olen 20-vuotias ja ekaa kertaa lähdössä au pairiksi:) Minäkin olen miettinyt miten muihin suomi au paireihin tutustuisi. Monet ovat sanoneet, että netin kautta juuri tällä tavalla pääsee tutustumaan:)
- Bostooon
Heippa! Kiva kuulla, että muitakin tulossa sinnepäin :) Joo netin kautta mäki oon nyt alkanu löytää muita au paireja :)
- emma2
Voit laittaa mulle spostia jos haluisit joskus treffata jenkkilässä ja muutenkin voidaan sen kautta enempi jutskailla :) emmaeliina@luukku.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296