Saastuvat tölkkikäsi-loisjätekakarat taas valloittaneet kadut

vapaus=ongelma

Tarvitaan kunnon kurinpalautusarmeija kaduille pamputtamaan notkuvien känniaivoäpäröiden takaraivoon lainkuuliaisuutta.

10

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene...

reppana tutkituttamaan jo pääsi. Vain sinulla tässä on ongelma.

• ERS

Aloittaja vaan on oikeassa koska mitään kuria ja rajaa ei ole känniaivoäpäröillä, vapaan kasvatuksen tuloksia kun ovat. Siperiaan ne pitäisi kuskata.

• perkons

Alaikäisten juomiseen pitäisi puuttua paljon tehokkaammin! Miksi poliisit nukkuivat? Varmaan joka sadannen pennun juomat kaadettiin. Loput 99 tuhosivat aivojaan ja kunniaansa sekä sotkivat ja kusivat ympäristöön.

• katselija1

Johtusko siitä, että niitä pentuja on siellä niin paljon että resurssit eivät riitä asiaan? En nähnyt tuhansia poliiseja paikan päällä.

• perkons

Mitäs, jos poliiseja hankittaisiin lisää paikalle? On valtava kansanterveydellinen ongelma, ja lisäksi monelle osalliselle ja heidän vanhemmilleen ja rakkailleen henkilökohtainen katastrofi, että näin moni teini saa juopotella itsensä pilalle.

Loppujen lopuksi puuttumattomuus maksaa paljon enemmän kuin lisävoimien hankinta.

Sitä paitsi poliiseja ja järkkäreitä vain SEISOSKELI paikoillaan, kun olisi pitänyt olla liikkeellä, kysellä ikiä ja papereita ja kaadella juomia ainakin alaikäisilta. Mistä he saavat palkkansa, jos eivät tee työtään? Varmasti on kivaa seisoskella paikoillaan auringossa työkavereiden kanssa, mutta siitä ei pidä maksaa palkkaa! Erään kerran näin jopa järkkärin ISTUMASSA!

Antakaa toki meidän nuorten aikuisten juoda, jos ette jaksa kaikkeen puuttua, mutta juomat pois joka lapsukaiselta!

• katselija1
        perkons kirjoitti:

Mitäs, jos poliiseja hankittaisiin lisää paikalle? On valtava kansanterveydellinen ongelma, ja lisäksi monelle osalliselle ja heidän vanhemmilleen ja rakkailleen henkilökohtainen katastrofi, että näin moni teini saa juopotella itsensä pilalle.

Loppujen lopuksi puuttumattomuus maksaa paljon enemmän kuin lisävoimien hankinta.

Sitä paitsi poliiseja ja järkkäreitä vain SEISOSKELI paikoillaan, kun olisi pitänyt olla liikkeellä, kysellä ikiä ja papereita ja kaadella juomia ainakin alaikäisilta. Mistä he saavat palkkansa, jos eivät tee työtään? Varmasti on kivaa seisoskella paikoillaan auringossa työkavereiden kanssa, mutta siitä ei pidä maksaa palkkaa! Erään kerran näin jopa järkkärin ISTUMASSA!

Antakaa toki meidän nuorten aikuisten juoda, jos ette jaksa kaikkeen puuttua, mutta juomat pois joka lapsukaiselta!

Sun pitää varmaan sisäministeriöön laittaa pyyntö siitä, että budjetoivat ensi vuodelle reilusti rahaa siihen, että saavat poliiseja lisää paikan päälle kaatamaan lonkeroa maahan, tai sitten vaihtoehtoisesti partioita ohjataan teinikukkulalle viikonlopuksi lisää ja valvonta lopetetaan koko maakunnasta muilta osin, jos lisärahoitusta ei heru?

Kyllä henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kaikki lähtee kotioloista. Mikäli ei saa "rakkaita" talttahampaitaan kuriin, olisi pitänyt jättää lisääntymättä.

• perkons

Minä kyllä kannatan aikuisten ja vanhempien järjestämää vapaaehtoista partiointia varsinkin juopottelun ja häiriökäyttäytymisen ehkäisemiseksi, jos poliiseja ja järkkäreitä ei hankita tarpeeksi, ja ne vähätkään eivät tee työtään täydellä teholla.

• rokit helvettiin

Ei rokkijuopotteluun auta mitkään poliiseiden ja järkkäreiden määrän lisääminen vaan yksinkertaisesti: ILOSAARIROKKI LOPETETTAVA KOKONAAN!-ainoa tapa saada sikailut loppumaan.

• pyörä pyörii ja vatipäät valittaa :D

• tosiaan aloittaja vois mennä tutkituttamaan päänsä jos luulee et pampulla muksut ojennukseen.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe