Hei!
Olen 21-vuotias Tampereelle syksyn aikana muuttava tyttö. Päivämäärää ei ole vielä lyöty lukkoon, mutta syys-lokakuussa olisi tarkoitus, riippuen tietenkin siitä miten hommat etenee.
Olen savuton, lemmikitön, luotettava ja siisti kämppäkaveri sekä pidän asunnosta hyvää huolta. Ei niin, että se haittaisi minua, jos sinulla olisi koira, päinvastoin.
Olen myös iloinen, sosiaalinen, puhelias, mutta samaan aikaan rauhallinen. Osaan arvostaa omaa rauhallista aikaa itsekseen.
Pidän lukemisesta, kirjoittamisesta, elokuvista, musiikista, postcrossingista, tanssista, pilateksesta, ulkoilusta, shoppailusta, kokkailusta,leipomisesta, ulkona käymisestä sekä kaikenlaisesta muusta kivasta.
Nautin hyvistä ja mielenkiintoisista keskusteluista sekä uusien kiinnostavien ihmisten tapaamisesta. Rakastan syksyä, koska silloin alkaa uudet asiat ja tapahtuu eniten muutoksia.
Minulla ei ole mitään suurempia erityisvaatimuksia kämppistä kohtaan, mutta olisi plussaa jos:
-Olisit 20-30-vuotias
-Tyttö
-Luotettava
-Mukava
-Mielenkiintoinen
En ainoastaan etsi ihmistä jakamaan kämppää kanssani, vaan mahdollisesti myös uutta ystävää, jonka kanssa tehdä yhdessä asioita.
Jos siis olet samanhenkinen/samoista asioista kiinnostunut tai muuten vaan ajattelet, että voisimme tulla hyvin juttuun, niin ota ihmeessä yhteyttä ja tutustutaan paremmin!
Käyn Tampereella muuutenkin tämän tästä, joten tapaaminen kasvotustenkin onnistuu hyvin. :)
Ota yhteyttä: gazellebeige@gmail.com
Lupaan vastata nopeasti!
TAMPERE: Kämppis hakusessa, jonka kanssa etsiä yhdessä vuokra-asunto
Mareld
0
207
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467