Etsimme edullista korjaamoa, meillä vanha paku jota pitäisi hieman rempata. Auton oma arvo ei ole enää kummoinen, joten remonttikaan ei saisi tulla kovin kalliiksi.. Korjaamo voisi olla Vihti-Vantaa sektorilla, myös muut huomioidaan..kunhan olisi edullinen..Nek
edullinen korjaamo uusimaa
7
1886
Vastaukset
- Haze
Kovin edullisia ei olekkaan, mutta kohtuuhinnat ja erinomainen palvelu löytyy ATOy:sta Vantaan Kaivokselasta
- Paukkukalle
Kokeileppa löytyskö sulle nettipalvelun https://autojerry.fi kautta sopiva korjaamo pakullesi. Itse oon käyttänyt palvelua mutta eri paikkakunnalla. Tuntuu toimivan ihan ok, tosin tarjous/tarjoukset ei tule välittömästi vaan niitä täytyi oottaa muutama päivä
- Pac
Minkä merkkinen pakusi on?
- Pkeijo
Joko löysit korjaamon? Kannattasko ostaa vaan uus paku?
- kalle4
Espoon Leppävaarassa on Auto- Fix siellä Palokärjenkujalla. Mulla oli hitsattavaa, pyörän laakerihomma ja jarrut ongelmana. Sieltä löytyi lopulta apu kaikkeen kohtuuhintaan. Suosittelen. Diesel pakokaasumittauskin oli ½ halvempi , eli 15e.
- elias1
hei, edullinen autokorjaamo Helsingissä sijaitsee osoiteessa autotallintie 7, 00770 Autostek. kaikki huoltoja ja korjaukset. soittelle ja kysele 0401796067
www.autostek.fi - Anonyymi
Keravan Autohuolto. Sovittu hinta pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151