Tuntematta juuri lainkaan ohjelmointia olen ottanut itselleni luvan kummastella sitä miten kehnoja tarjolla olevat pasianssit ovat. En suostu uskomaan, etteikö esimerkiksi seiskan pasianssi toteuttaisi tarkoitustaan kelvoomalla tavalla, erityisesti jakamalla kortit ennustettavalla, pelaamisen henkeen vastenmielisesti sopivalla tavalla.
Tämä johtaa hämmästelemään sitä, onko sattumanvaraisuuden toteuttaminen todella noin vaikeaa? Voiko joku muutamaan lauseeseen tiivistää sen, miksi peliohjelmiin oleellisesti kuuluvaa omaisuutta osata tai haluta toteuttaa?
pasianssi
Matthew T.
1
153
Vastaukset
- it-expertti
Tämä voi johtua siitä, että "tietokonesatunnaisuus" on paljon satunnaisempi kuin käsin sekoitettu pakka, jolla on yleensä helpompi päästä pasianssi läpi.
Itse olen pohtinut joskus, että ohjelmallisesti voitaisiin myös valita esimerkiksi paras pakka 5 tai 10 pakasta, jolla läpipääseminen olisi todennäköisempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058