Avoliitto on hepskukkuuta!

Avoliitto kiellettäv

Avoliitto olisi kokonana kiellettävä. Se on turvaton etenkin naisen ja lapsen kannalta. Avioliitto on tehty lainmukaan vihittyjen puolelle. Avoliitossa nainen ja lapset häviää. mm. ei saa leskeneläkettä. Lasten kasvatus on "hoineetonta" ja kaikki tehdään liian vapaaksi. Ei toisin sanoen tarvii ottaa täyttä vastuuta.Yhteiskunta alkaa rakoilla ja tulee "sateenkari perheita", jossa kaikki voi pahoin.

5

245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi huoh...

Älä nyt jaksa... Eläköön kukin tyylillään, kunhan se ei ketään konkreettisesti vahingoita (henkisesti tai fyysisesti).

• Ylevä ihminen

Hohhoijaaa!!

• mek

Ei se vastuu siinä avioliitossakaan aina toimi ja noihin asioihin mitä selviti voi varautua vakuutuksilla niin pärjää jos toisesta aika jättää niin ei tartte yhteiskunnan verorahoilla leskiä elätellä. Itsekki avoliitossa naisen kanssa jo 25v ja yksi lapsi. Omaisuus yhteistä ja vakuutuksilla tyrvattu asioita jos jotain tapahtuu mutta lapsi jo täysi-ikäinen ja kunpikin töissä niin pärjäilee. Itse olen sitä mieltä että avio.oikeus toisen puolison omaisuuteen pitäisi poistaa avioliittolaista kokonaa ettei kukaan pääse rahastamaan avioerolla.

• kummitus

Minulla on lähes tuplasti isompi palkka kuin miehelläni ja asunto on minun. Kerro ihmeessä miten olen turvattomassa asemassa avioliittoon verrattuna?

• hyjy6tju

Meilläkin asunto ja omaisuus on minun, mies joutuisi tyhjän päälle, jos tulisi ero ja joutuisi lähtemään. En halua naimisiin, missä on avioehdoista huolimatta aina riski, että häviön itse taloudellisesti. Mieskin kyllä käy töissä, mutta on tosi köyhä minuun verrattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7645
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4223
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2581
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2427
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51