Mistä alkaa vikaa etsimään? Koneeseen vaihdettu Dynojetin suutinsatsi 114 pääsuuttimet, neulat (2 ylimmässä pykälässä nyt) ja luistin jouset sekä vapaavirtaus suodatin ja tehoputki.
Säädetty penkissä ja kohtalaisesti potkii. Mutta tätä ei huomattu penkissä. Hyvin käynnistyy ja käy ja kiihdyttäessä vetää tasaisesti ihan raikkarille asti ,mutta kun vaihtaa ja käyttää vaihdon aikana sen pienen verran kaasua alhaalla ja lähtee vedättäämään seuraavalla pykälällä ,niin kone jää joka kerta jokaisen vaihdonjälkeen "rökeltämään" eli miettii jä röpöttää ja sitten vasta ampuu taas matkaan.
Säädin bensan pinnat ( satsi pöydällä väärinpäin ja tiiviste pinnasta kohon pintaan nyt 12mm neulan jousi vapaana).
Jos vaihdon tekee urku auki ( paikat kovilla) niin ei ongelmaa, mutta kun ei ole tuota quick shifteriä niin pikkusen on helpattava kaasusta ;-)
Tuntuisi että sinne menisi nyt liikaa kakkua ja kone tukehtuu. Onko bensan pinnat vieläkin liian ylhäällä? Onko neulaputket kuluneet? Vai mikä on? Olisko jollakin ollut jotain vastaavaa häikkää ja osasi neuvoa asiassa?
Todellisista koneen kilsoista ei ole tietoa mutta ihan ookoo kunnossa on nokat sun muut kuluvat tingeltangelit.
FZR 1000 genesis vm-88 ongelma
Axn
3
168
Vastaukset
- ????????
Tuppaa fzr röpeltää muillakii, taitaa olla kaasarit hapettunu sisä puolelta tarvis varmaa heittää kaasarit karstan poisto koneeseen.
- jos röpeltää
Pitäskö nuo venttiilit säädöt tarkastaa?
- harley davinson
Paskojahan ne on tuon ikääset yammut, kinkki sontaa tuutin täydeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000