tatuointi pilalla ??

kike79..............

eli mieheni otti viikko aikaa tatuoinnin, ja meni saunaan n. päivää tatuoinnin oton jälkeen, ja on myöskin repinyt rupea eikä rasvaa,,,ihmettelin tätä kun olen kuvitellut että pitää rasvata..??

mutta sanoi ettei ole mitään ohjeita saanut, tai ei ymmärtänyt niitä..

on nuoruudessaan itselleen tautuointeja tehnyt jotka on ihan hyvän näköisiä .,,,

mutta mitä nyt pahimmillaan voi tapahtua ???

7

1428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä

Suuri mahdollisuus että värit haalistuvat liikaa ja voivat mahdollisesti jopa levitä.
      myös voi tulla arpea ja tulehduksia kun ei rasvaile ja repii rupea pois SEKÄ saunassa ei saisi käydä pariin viikkoon koska bakteerikanta on suuri.

• ....................

sitä pelkäsinkin,,,värit tosiaan näyttävät tosi haaleilta ja levinneiltäkin osittain , arpea on..

ja viikko otosta otti kaiken kukkuraksi kovat löylyt..kyllä syytä on tatuoijassakin, kun ei varmistanut että asiakas ymmärsi hoito ohjeet (jos niitä edes sai). eikä antanut niitä kirjallisena jota ihmettelen, miksi näin ei ole ??

kuvan laadusta päättelin tatuoijan olleen vähintäänkin keskivertoa, jos sitäkään...
        itse kun olen taiteellinen ja piirrän todella hyvin, osaan kyllä sanoa nämä asiat,,,ja pystyisin näitä itsekin tekemään jos uskaltaisin..

hän olsiis halunnutkin jonkin minun piirustukseni tatuoinnisi itselleen, mutta se ei onnistunut.

todella harmisttaa hänen puolestaan koska hän peitti sillä vanhan nuoruudessa thedyn tatuoinnin, eli ei ollut hetken mielijohde vaan pitkään harkittu asia..

• fhsd
        .................... kirjoitti:

sitä pelkäsinkin,,,värit tosiaan näyttävät tosi haaleilta ja levinneiltäkin osittain , arpea on..

ja viikko otosta otti kaiken kukkuraksi kovat löylyt..kyllä syytä on tatuoijassakin, kun ei varmistanut että asiakas ymmärsi hoito ohjeet (jos niitä edes sai). eikä antanut niitä kirjallisena jota ihmettelen, miksi näin ei ole ??

kuvan laadusta päättelin tatuoijan olleen vähintäänkin keskivertoa, jos sitäkään...
        itse kun olen taiteellinen ja piirrän todella hyvin, osaan kyllä sanoa nämä asiat,,,ja pystyisin näitä itsekin tekemään jos uskaltaisin..

hän olsiis halunnutkin jonkin minun piirustukseni tatuoinnisi itselleen, mutta se ei onnistunut.

todella harmisttaa hänen puolestaan koska hän peitti sillä vanhan nuoruudessa thedyn tatuoinnin, eli ei ollut hetken mielijohde vaan pitkään harkittu asia..

Hah...."ja pystyisin näitä itsekin tekemään jos uskaltaisin"

Kuinka moni näin ajatteleekaan, hankkii koneet ja kokeilevat pari kertaa ja tajuavat....damn, eihän tatuointien teko olekkaan samaa, kuin piirtäminen/maalaaminen.

• ....................
        fhsd kirjoitti:

Hah...."ja pystyisin näitä itsekin tekemään jos uskaltaisin"

Kuinka moni näin ajatteleekaan, hankkii koneet ja kokeilevat pari kertaa ja tajuavat....damn, eihän tatuointien teko olekkaan samaa, kuin piirtäminen/maalaaminen.

sisälukutaito hukassa ?

sanoinkin että jos uskaltaisin, mutta tiedän etten itse siihen pysty, niin miksi edes kokeilla.

• fhsd
        .................... kirjoitti:

sisälukutaito hukassa ?

sanoinkin että jos uskaltaisin, mutta tiedän etten itse siihen pysty, niin miksi edes kokeilla.

Niin...uskaltaa?
        Sana tarkoittaa nähtävästi sinulle muuta, kuin itselleni.

Nyt ymmärsin mitä tarkoitat. Rivienvälistä on välillä vaikea lukea.

• aloittaja...........
        fhsd kirjoitti:

Niin...uskaltaa?
        Sana tarkoittaa nähtävästi sinulle muuta, kuin itselleni.

Nyt ymmärsin mitä tarkoitat. Rivienvälistä on välillä vaikea lukea.

niin varmaan vähän väärä sana..

• hgs

Oma on miehesi vika, jos ei rasvaa ja repii tatuointia. Sehän menee pilalle!!!

VITTU SUL ON TYHMÄ UKKO..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe