Miälipidetiedustelu!

lautamies

Mistäpä vitjasta olet saanut parhaat naurut, täällä taikka chatpuolella, vaikka nyt syssyn aikana, tahi aikaisemmin? Paras kommentti kelpaa yhtä lailla. Vastatkaa, ei saa haukkua ketään. Hyvät palkinnot luvassa! Kirjuuttakaa tähän alle.

27

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanipala

Simamussukan kommenteista on saanut parhaat naurut. Ihana ilopilleri! :D

• lautamies

minäpä kirjuutan muistiin. Kiitos mielipiteestä.

• ZeireeNi

hakkuuaukeakansion esiin ja alkaa selaamaan*

nyt ei tule mieleen hauskinta juttua yleisesti ottaen.. kirjoitan sen kuitenkin tähän, kun tulee mieleen.. hauskin minulle kommentoitu viesti on stonelta, joka menee näin:

"Onko sinulta kysytty jotain tyhmä kanttura? Olit kolmas tyhmin Gallupissakin ja siitä sainkin makoisast naurut. Heheh! Kyykihän kanttura taas! Hopi, hopi!"

• lautamies

hauskalta kuullosti tuo. Lähellä palkintosijaa tämä juttu. Kiitos mielipiteestä.

• syvägurggu

sarpan ketju tässä taannoin. Sarppa parkui "auttakaa minnuu", ja joku ketku meni vielä tekemään sarpan nimissä toisen avauksen (hyi hyi). Olin tuolilta pudota kun luin kommentteja.

Nuo Stonemanin jutut jaksaa naurattaa aina vaan, ei maha mittään.

• syvägurggu

Gigglen ketjua. Ainoa pitkään aikaan (jos koskaan), missä hakkuuväki ei riidellyt.

• lautamies
        syvägurggu kirjoitti:

Gigglen ketjua. Ainoa pitkään aikaan (jos koskaan), missä hakkuuväki ei riidellyt.

osannut mitään päättää. Mikä nuista nyt laitetaan?

• syvägurggu
        lautamies kirjoitti:

osannut mitään päättää. Mikä nuista nyt laitetaan?

kun kerran pitää yksi valita, sanon Stonen kommentit. Niitä ei voi nauramatta lukea.

• lautamies
        syvägurggu kirjoitti:

kun kerran pitää yksi valita, sanon Stonen kommentit. Niitä ei voi nauramatta lukea.

saitpa tuon päätettyä. Siis Stoneman, kirjuutan muistiin, kiitos.

• KukaLie

parhaat naurut aina saa näistä perskärpästen surinoista ja pörinöistä, mutta siinäkin naurattaa niiden säälittävyys =) Että jotku jaksaa päivästä toiseen, tunnista toiseen etc.

Oikeastaan ne on loppupeleissä kuitenkin niin joutavaa sontaa, että saa mennä samoin tein viemäristä menemään, hukkuu monet hyvät jutut ulinaan ja väkisin väännettyihin valituksiin.

Ai niin ei saanu haukkua ketään :O

Mutta vaikea erottaa yhtä hyvää juttua niitä on niiiiiin monta, Jermulla on väläyksiä joita saa usein nauraa, mistä se niitä keksiikin niin nopeasti ;D

• lautamies

jotta ei haukuta. No minä kirjuutan tuon Jermun sitten. Kiitos kuitenkin.

• Se oli ketju missä Stone lausui
      "Missä kuuluu vikinää, kärpäslätkä riittää"

• lautamies

kovasti on Stonemanni tapeetilla. Kirjuutan ylös, kiitos.

• ZeireeNi

sitä samaa mä yritin muistella.. mistä kuuluu vikinää.. hoi, kärpäslätkä riittää.. jne.. :D

• MillaN

...se ehdottamasti on tämä olavin hellyttävä kaipausruno.:DD

"Missä milla?
      Kirjoittanut: olavi, 2.3.2004 klo 21.34

Missä oot sä milla,
      Mä oon nyt kakilla.
      Paperit on loppu,
      milla ny on hoppu.
      Homma meni puuhun,
      laitan kakin suuhun.
      Ei se ollukkaa pahaa.
      ei mee ruokaan rahaa.

olavi Ruskeanaama"

• ZeireeNi

voi perskutarallaa.. :D

mutta ehkä se kunnia tuosta menee kuitenkin savonmiehelle..

• MillaN
        ZeireeNi kirjoitti:

voi perskutarallaa.. :D

mutta ehkä se kunnia tuosta menee kuitenkin savonmiehelle..

...vieläkin vedet silmiin...niin hellyttävä se on* :DD

• ZeireeNi
        MillaN kirjoitti:

...vieläkin vedet silmiin...niin hellyttävä se on* :DD

kyllä ansaitsis jo vuoden 2004 runokilpailuvoiton, ehdottomasti!

• MillaN
        ZeireeNi kirjoitti:

kyllä ansaitsis jo vuoden 2004 runokilpailuvoiton, ehdottomasti!

...lautamies ratkaiskoon.:DDD

...vaikka olen samaa mieltä.:D

• lautamies

no mikäpä siinä. Ei tuo nyt huonokaan ole, kirjuutan ylös, kiitos.

• lautamies

että kilpailu päättyypi tänään klo 21 reikäreikä. Samalla alkaa palkintojen jako, kaikki paikalle.

• lautamies

Laimeata oli osanotto, mutta selvästi voittoon meni Stonemanni. Hilpeinä pidettiin hänen kommenttejaan.
      KukaLie diskattiin, minähän kielsin jotta haukkua ei pidä.
      Paras mielipide palkinto jaetaan, sen annan ZeireeNille, ynnä Waffen SS:lle.
      Perustelen sillä että yksilöidysti osasivat kommentin mainita, hauskoja olivat molemmat.
      Palkintona ompi jälleen ilta nettiseksin parissa ahkeroiden, kumpikin tahollansa. Partnerin saapi itse valita. Hauskaa illan jatkoa, kiitos kaikille.

Erikoismaininnan saapi MillaN, mutta palkintoa ei.

• MillaN

...eiks' olavi saakkaan mitään? :DD

Kiitos erikoismaininnasta.:D

• Myöhästyin

Nimimerkkiä en muista, mutta oli nainen. Häntä epäiltiin mieheksi, johon vastasi: "Minussa ei ole senttiäkään miestä, ei edes sisälläni tällä hetkellä." Jestas sitä naurua... :D

• lautamies

on osannut sanoa.
        Lohdutuspalkintona, voit oma-aloitteisesti kaapitella jonkun partnerin kera ja nettiseksiä harrastaa. Onnea vaan.

• saanut

parhaat naurut tästä, tiedän, mulla on kummallinen huumorintaju ;-)

Hieman taustojani.
      Kirjoittanut: sukututkija 6.10.2004 klo 18.01    

Olen harrastanut sukututkimusta, eli genealogiaa, jo 10 vuotta. Äiskälläni vuosia on takana myös kymmenen. Oman sukupuun selvittelyssä olen päässyt päässyt aina 1650-luvulle.

Äiskällä on tullut seinä vastaan 1700-luvun puolella, sillä en anna äiskälle omia tutkimustietojani.

Minä lähdin liikkeelle oikeastaan aivan tyhjästä. lsäni ei tiennyt omasta isästään oikeastaan mitään, edes syntymäpaikka ei ollut selvillä.

Isäni oli jäänyt orvoksi ja hänet oli löydetty perunakuopasta Joutsenosta, josta kunnanisät olivat hänet olivat pelastaneet. Hänen äitinsä oli kuollut synnytyksessä ja hän oli jäänyt kokonaan orvoksi.

Lopetin sukututkimukseni kun huomasin suvustani outoja asioita. Iso isän isäni oli maakäräjillä kuritushuoneeseen 10- vuodeksi tuomittu lapsiin sekaantuja. Isoäitini harrasti maailman vanhinta ammattia ja kuoli kuppaan 42- vuotiaana.

Isoisäni oli eläimiin sekaantuja ja hänet tavattiin naapurin lampolasta itse teossa.

Itse olen kuten huomaatte hieman sekaisin päästäni, mutta onneksi minulla on lääkitys joka auttaa aina pahimman ohi.    

• NurinperiN

viime talven parhaat sutkautukset tulivat kyllä Stonelta, liekö tarkoituksella vai vahingossa;-)

viestiketjuista ehkä hauskin oli se missä suunnittelimme hakkuuväen kesämiittiä merirastilaan............miksiköhän se meni puihin?

sanonnoista ehkä paras oli "viittaan ruutuun"

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238