M-hamina Itäsatama

vakivieras

Mikä ihme on, ettei veneilijöiden tarpeita osata kunnioittaa vaan huononnetaan palveluja? Itäsatamaa on viime vuodesta remontoitu, mutta vierailijoiden kannalta huonompaan suuntaan! Ainoastaan sauna oli kuumempi kuin ennen, mutta vastapainoksi lämminvesi loppui jokapäivä! Miestensaunan terassi oli enää neljännes aikaisemmasta, puhumattakaan, että naisilla olisi oma vilvoittelualue! Tuskin lapsiperheet arvostavat entisen kivan leikkipaikan pienennystä alla puoleen viime vuodesta. Oman pursiseuran juniorit olivat toki saaneet oikein oman pervekkeen satamaanpäin, missä on kiva bilettää....
Kyllä ensi vuonna tulee harkintaan kokeilla länsipuolta!

4

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gl37

Suihkuissa ei voi enään säätää lämpötilaa. 28 asteen lämpötilassa kuuma suihku on tosi virkistävä.

• 6 ja 2

ja viime yönä muutama paikallinen teini tuli klo 3.00 uimaan ja sukeltelemaan vieraslaiturin päähän... Se siitä hiljaisuudesta.

• hyvä / paha

Tosiasiassa se kuuma suihku virkistää pidemmäksi aikaa helteellä kuin kylmä suihku. Mutta pitäisi silti saada itse päättää.

• 10+19

Heinäkuun puolessavälissä miesten saunassa tuli vain kylmää vettä joka ei liuota shampoota, naisten saunassa vaimon mukaan samaan aikaan niin kuumaa ettei sillä voinut päähänsä laskea. Kyllä se lämpötilasäätö pitää saada takaisin niihin suihkuihin. Miesten vilvoittelutilan ovi oli lukossa. Miehet ja naiset vilvoittelivat siinä sisäänkäynnin ulkopuolella pyyhkeisiin verhoutuneena. Pukuhuoneet oli sietämättömän kuumia ja kosteita vaikkei ollut edes varsinainen helle. Vaikka satama on lähes täysi niin kyllä palveluiden pitäisi pelata paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4153
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2368
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40