Olen ihmetellyt itsessäni, että miksi minulla on vaaleat viikset ja parta, kun hiukseni ovat ruskeat. Tummuvatko karvat niiden ajelemisen, taikka iän myötä? Olen 16v pojka
Tummat hiukset, mutta vaaleat viikset ja parta?
3
3514
Vastaukset
- 2x2x2
Iän myötä ihokarvojen väri tummuu hyvin suurella osaa miehistä, riippuu geeniperimästä.
Ajaleminen ei oikeastaan tummenna paksujen ihokarvojen väriä, vaikka tämä on aika kiistelty aihe. - Varmadiedo
Sitä sanotaan maitoparraksi. Kysy vaikka ukiltasi, isääsihän et ole nähnyt aikoihin
- pensselisetä
tummuu. ne on niitä ensimmäisiä haituvia. ja olethan vasta 16 vuotias. myöhemmin alkaa iho työntämään tummempaa ja paksumpaa karvaa.
Ja koska olet tummahiuksinen, niin tämä on erittäin todennäköistä. Itselläni on tumman maantienharmaat hiukset, mutta naamakarvat on suht värittömiä ja vaaleita.
Kannattaa ajaa noi "maitohaivenet" kuitenkin pois ja odottaa, että oikeat viikset ja parta alkavat kasvamaan. ja moni uskookin siihen, että kun sheivaa useasti, niin se jotenkin nopeuttaa kasvua. mene ja tiedä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371