På simstranden igår såg jag otaliga karlar med stora ,präktiga bröst,de får ändå fritt sola utan bikiniöverdel.Inte är nu deras tisur alltid så estetiskt vackra de heller.
Varför är "gubbtissar " inte störande ?
8
138
Vastaukset
- 3113w
På badstranden kan man nu ännu godkänna dem.men tyvärr ser man dom på alla möjliga ställen.
- jämlikhet
Det finns ju personer som anser att en ammande mamma störande.
- :-)
Man ska va glad för tissar, hälsade på en bekant som fått cancer och gick på strålbehandling , inget man önskar någon medmänniska .......
- lamf
Absolut,men det hindrar ju inte att damer också kunde få sola utan överdel.Varför skall en kvinnas bröst alltid förknippas med sex ?Babymatbehållare är de ju.
- :-)
lamf kirjoitti:
Absolut,men det hindrar ju inte att damer också kunde få sola utan överdel.Varför skall en kvinnas bröst alltid förknippas med sex ?Babymatbehållare är de ju.
Vad vor lived utan sex???? :*
- min åsikt
:-) kirjoitti:
Vad vor lived utan sex???? :*
Klart att sex är viktigt,men gubbtissar är inte särskilt upphetsande.
- Pro tissar
Finskspråkig skriver igen .... och gör felen... men saken är för intressant...
På vilket grad börjar de ståra gubbtissarna vara störande på kvinnor åsikt? Jag menar, ett i många gubbar har ju solida tissar också.- snyggare
Mig stör de här stora tissarna som dallrar ......usch.Gubbarna kunde använda bikiniöverdel..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084