Profetioita 4 -sivuiltani:
Mick Ozyn uni 22.7.2014
Näin 7.7.2014 unta, että ydinsota alkoi. Uni oli kolmeosainen. Tulkitsen sen merkitsevän joko kolmea viikkoa tai kolmea kuukautta. Olen 99 %:sti varma siitä, että uneni toteutuu.
Jokaisen tulisi tietää, että Ukrainassa tapahtunut lentokoneen pudotus ei ollut erehdys. Kyseessä oli saatanallisten rosvojoukkojen valehyökkäys (false flag).
Mick Ozyn uni ydinsodasta
48
536
Vastaukset
- Parvelta toskaa.
Olen sataprosenttisen varma siitä,ettei mitään ydinsotaa ala.Eli koko uni on pelkkää false flagia-tämä sanaparihan on NWO-hörhöjen suosima aivopieru.
- Parvelta toskaa.
...tarkoitan että pelottaa ihan sairaasti noi teidän puheet, koska kaikki Jeesuksen kanssa on niin ja näin, kesken ja yritän peittää sen näillä nokkelilla NWO jutuillani.
- -jarmo-
Parvelta toskaa. kirjoitti:
...tarkoitan että pelottaa ihan sairaasti noi teidän puheet, koska kaikki Jeesuksen kanssa on niin ja näin, kesken ja yritän peittää sen näillä nokkelilla NWO jutuillani.
...kirjoitti oikeesti -jarmo- hih :)
- Onko nee-keri?
Onko tämä Mick Ozy taas joku ihmebantu Afrikasta?
- bää
no tää on taas niitä juttuja kun joku sanoo, että ei koskaan ja toinen sanoo, että ei saa sanoa ei koskaan.
- -jarmo-
Mutta hei, huomaatko että kirjoitin heti perään kuka kirjoitti, joten kun olen sanonut etten koskaan, niin se pätee tuossa hyvin. Siihen on hyvä syy!
Katsokaas kun jos joku kirjoittaa "alatyyliin" profetaista nimimerkillä "Parvelta toskaa." niin on erinomaisen sopivaa kertoa totuus, miksi hän niin ajattelee, jopa hänen omalla nimimerkillään MUTTA... heti perään kirjoittaa selvästi se kuka sen teki. Kyseessä ei ollut feikki, ei trollaus eikä mikään muu kuin asian esittäminen niin konkreettisesti kuin mahdollista.
Edelleen sanon, etten koskaan käytä kenenkään nimimerkkiä. Se vaan että näin voin kommentoida, vahvistaakseni sanomaani, jonka pidän mielestäni hyvänä. - -jarmo-
-jarmo- kirjoitti:
Mutta hei, huomaatko että kirjoitin heti perään kuka kirjoitti, joten kun olen sanonut etten koskaan, niin se pätee tuossa hyvin. Siihen on hyvä syy!
Katsokaas kun jos joku kirjoittaa "alatyyliin" profetaista nimimerkillä "Parvelta toskaa." niin on erinomaisen sopivaa kertoa totuus, miksi hän niin ajattelee, jopa hänen omalla nimimerkillään MUTTA... heti perään kirjoittaa selvästi se kuka sen teki. Kyseessä ei ollut feikki, ei trollaus eikä mikään muu kuin asian esittäminen niin konkreettisesti kuin mahdollista.
Edelleen sanon, etten koskaan käytä kenenkään nimimerkkiä. Se vaan että näin voin kommentoida, vahvistaakseni sanomaani, jonka pidän mielestäni hyvänä.Kertokaa mulle, onko käyttämäni tapa eettisesti ja tapauskohtaisesti huomioiden väärin vai oikein?
- -lapsi-
-jarmo- kirjoitti:
Kertokaa mulle, onko käyttämäni tapa eettisesti ja tapauskohtaisesti huomioiden väärin vai oikein?
Mielestäni asia ratkaisee. Huumori sopii joihinkin tilanteisiin, mutta ilkeämielisyyttä olisi vältettävä. Minä harrastan kevennyksiä. Niiden tarkoitus ei ole loukata. Lopuksi: Pidetään järki päässä:)
http://static.knittingparadise.com/upload/2011/11/9/1320856397581-brain_skully.jpg
- 24rtgf
Älkääpä pullikoiko maan tulevaa Johtajaa vastaan.
- Yksi maa jne..
Aivan oikein!
Ei todellakaan kannata pullikoida maan tulevaa Johtajaa vastaan eikä profetioita,
NWO:ta saati muutakaan hömppää pidä kyseenalaistaa.
- bää
eikös tää jouko piho aloittanutkaan tätä ketjua vaan jarmo sinä? no minulle on kyllä ihan sama kuka sen aloittaa, joten so what?muistelen, että joukon sivuilla tämä profetia on. oli se sitten sinun eli joukon kirjoittama. nyt lähen uimaan. tulee taas loistava päivä
- -jarmo-
En mä ole avannu. Kyllä edelleen muistutan, etten koskaan jätä nimimerkkiäni arvailujen varaan. Tuossa vain oli sellanen... hmm. kuten -lapsi- sanoi, hauska huumorin paikka hyvän asian puolesta. Mutta kerroin kuitenkin heti perään kuka kirjoitti. En ota tavaksi, olkaa huoletta. Huono omatuntohan siinä tulikin, koska en millään salli pienintäkään vilppiä.
- Ehdotelmallisuutta
Otetaan vähän pidempi aikajakso: KOLME VUOTTA toteutumiseen. Se sopii paremmin kaikkeen muuhun maailmanhistorialliseen tulevaisuusmenyyn
- ???
"merkitsevän joko kolmea viikkoa"
en tiedä mutta mielenkiintoista että minä kuulin saman asian viime yönä....
en tiedä muistatteko minua mutta yhteistä historiaahan meillä on kuusi vuotta tällä palstalla ja edelleenkin ollaan sivuraiteella suoralta polulta...
eli juttu meni niin että vedin tos vähän huumeita, alkoa ja sitten tuli selviimis päivät ni viime yö oli varsin erikoinen eli en juurikaan nukkunut kun "vierotusoireet" tulivat...
vaan saatana ja kaverinsa tuli helvetinkoiran kanssa vierailemaan ja taivas kanava oli auki koko yön puhuin jotain ihme kieltä jonku hengen valtaamana ja näin ihmeellisiä näkyjä korvaani kuiskittiin ja huudeltiin kaikenlaista...
sitten tuli näyssä Herra paikalle ja ajoi nämä hetkeksi pois ja kuulin sanat että 3 viikon päästä menette tuhoamaan eurooppaa/euroopan...
tiedä sitte toteutuuko? - -lapsi-
Joidenkin mielestä WTC-isku vuonna 2001 aloitti WW3:n. En ota siihen sen koommin kantaa, mutta pidän lyhyttä ydinsotaa mahdollisena.
> Former satanist, Doc Marquis, has told Cutting Edge ministries that the planned destruction of the old world order and establishment of the new would occur in a 91 day (13 weeks) period; “once World War III begins, Antichrist will arise on the world scene in 13 weeks — 91 days.” http://www.cuttingedge.org/News/n1883.cfm <
http://beforeitsnews.com/prophecy/2013/01/1-out-of-4-will-die-in-91-days-2444264.html- -jarmo-
Minä näin viime yönä unta että seisoin keskellä New Yorkia, jossa oli tapahtunut monta vakavaa onnettomuutta ja juuri erään suuren rakennustyömaan nosturi sortui ja kaatui. Juuri kun pääsin suojaan siltä ja ihmiset juoksentelivat ympärinsä, niin iso varjo peitti auringon oikean käden puolelta ja koko mahtavan suuri Empire State Building kaatui koko Manhattanin päälle, eikä siis sillain ku WTC:t putosivat sijoilleen, koska ne räjäytettiin 100%:sti insinööritaidolla. Tämä ESB kaatui ja se heitti taivaan täyteen kiveä ja lasia. Sitten päärin erään talon porttikäytävään suojaan ja pöly peitti koko Manhattanin.
Sitten muista enää siitä unesta vaikken oikeastaan edes herännytkään. Se vain päättyi ja jatkoin nukkumista.
En minä tällaisia unia näe kyllä yleensä. Aika harvoin tulee nähtyä katstrofijuttuja. - -lapsi-
-jarmo- kirjoitti:
Minä näin viime yönä unta että seisoin keskellä New Yorkia, jossa oli tapahtunut monta vakavaa onnettomuutta ja juuri erään suuren rakennustyömaan nosturi sortui ja kaatui. Juuri kun pääsin suojaan siltä ja ihmiset juoksentelivat ympärinsä, niin iso varjo peitti auringon oikean käden puolelta ja koko mahtavan suuri Empire State Building kaatui koko Manhattanin päälle, eikä siis sillain ku WTC:t putosivat sijoilleen, koska ne räjäytettiin 100%:sti insinööritaidolla. Tämä ESB kaatui ja se heitti taivaan täyteen kiveä ja lasia. Sitten päärin erään talon porttikäytävään suojaan ja pöly peitti koko Manhattanin.
Sitten muista enää siitä unesta vaikken oikeastaan edes herännytkään. Se vain päättyi ja jatkoin nukkumista.
En minä tällaisia unia näe kyllä yleensä. Aika harvoin tulee nähtyä katstrofijuttuja.Näyttää siltä, että Amerikkaan tullaan hyökkäämään.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=russia and china invade america
http://www.youtube.com/results?search_query=russia invade us - ??? ???.
-lapsi- kirjoitti:
Näyttää siltä, että Amerikkaan tullaan hyökkäämään.
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=russia and china invade america
http://www.youtube.com/results?search_query=russia invade us-lapsi- syttyykö kolmas maailmansota, ennen vai jälkeen tempauksen ?
- -lapsi-
??? ???. kirjoitti:
-lapsi- syttyykö kolmas maailmansota, ennen vai jälkeen tempauksen ?
??? En tiedä. Jotkut ovat sitä mieltä, että se alkoi jo WTC-iskusta vuonna 2001. Mutta. Minä uskon tempauksen tapahtuvan ennen kuin paraikaa käynnissä olevat rähinät laajenevat ydinsodaksi. Rukoileva srk maan päällä sitoo pahuuden henkivaloja. Uskon tempauksen aloittavan ns. vaivanajan.
- ??? ???.
-lapsi- kirjoitti:
??? En tiedä. Jotkut ovat sitä mieltä, että se alkoi jo WTC-iskusta vuonna 2001. Mutta. Minä uskon tempauksen tapahtuvan ennen kuin paraikaa käynnissä olevat rähinät laajenevat ydinsodaksi. Rukoileva srk maan päällä sitoo pahuuden henkivaloja. Uskon tempauksen aloittavan ns. vaivanajan.
Eikö teiltä löydy mitään yhteneväisyyttä. Piho tuossa kirjoittaa: Kolmas maailmansota syttyy, ennen tempausta.
Taitaa lapsi olla vielä lapsenkengissä ! - -lapsi-
??? ???. kirjoitti:
Eikö teiltä löydy mitään yhteneväisyyttä. Piho tuossa kirjoittaa: Kolmas maailmansota syttyy, ennen tempausta.
Taitaa lapsi olla vielä lapsenkengissä !??? Miten sinä ratkaisisit ongelman?
1.Kun:
3:23 Niin kuningas sanoi: "Toinen sanoo: 'Elossa oleva on minun poikani, ja kuollut on sinun poikasi.' Ja toinen sanoo: 'Ei ole niin; vaan kuollut on sinun poikasi, ja elossa oleva on minun poikani.'"
3:24 Sitten kuningas sanoi: "Antakaa minulle miekka." Ja kuninkaan eteen tuotiin miekka.
3:25 Ja kuningas sanoi: "Viiltäkää elossa oleva lapsi kahtia, ja antakaa toinen puoli toiselle ja toinen puoli toiselle."
3:26 Mutta silloin sanoi kuninkaalle se nainen, jonka oma elossa oleva poika oli, sillä hänen sydämensä tuli liikutetuksi hänen poikansa tähden - hän sanoi: "Oi herrani, antakaa tuolle elossa oleva lapsi; älkää surmatko sitä." Mutta toinen sanoi: "Ei minulle eikä sinulle; viiltäkää!"
3:27 Niin kuningas vastasi ja sanoi: "Antakaa tälle elossa oleva lapsi; älkää surmatko sitä. Hän on sen äiti."
3:28 Ja koko Israel kuuli tästä tuomiosta, jonka kuningas oli antanut, ja he pelkäsivät kuningasta; sillä he näkivät, että hänessä oli Jumalan viisaus oikeuden jakamiseen.
http://www.csectioncomics.com/csectioncomics/comics/2010-04-24-the-judgment-of-solomon.jpg - -jarmo-
-lapsi- kirjoitti:
??? Miten sinä ratkaisisit ongelman?
1.Kun:
3:23 Niin kuningas sanoi: "Toinen sanoo: 'Elossa oleva on minun poikani, ja kuollut on sinun poikasi.' Ja toinen sanoo: 'Ei ole niin; vaan kuollut on sinun poikasi, ja elossa oleva on minun poikani.'"
3:24 Sitten kuningas sanoi: "Antakaa minulle miekka." Ja kuninkaan eteen tuotiin miekka.
3:25 Ja kuningas sanoi: "Viiltäkää elossa oleva lapsi kahtia, ja antakaa toinen puoli toiselle ja toinen puoli toiselle."
3:26 Mutta silloin sanoi kuninkaalle se nainen, jonka oma elossa oleva poika oli, sillä hänen sydämensä tuli liikutetuksi hänen poikansa tähden - hän sanoi: "Oi herrani, antakaa tuolle elossa oleva lapsi; älkää surmatko sitä." Mutta toinen sanoi: "Ei minulle eikä sinulle; viiltäkää!"
3:27 Niin kuningas vastasi ja sanoi: "Antakaa tälle elossa oleva lapsi; älkää surmatko sitä. Hän on sen äiti."
3:28 Ja koko Israel kuuli tästä tuomiosta, jonka kuningas oli antanut, ja he pelkäsivät kuningasta; sillä he näkivät, että hänessä oli Jumalan viisaus oikeuden jakamiseen.
http://www.csectioncomics.com/csectioncomics/comics/2010-04-24-the-judgment-of-solomon.jpgMinä sanon sen niin kuin Raamattu sen sanoo kuudennen sineti, ensimmäisen pasuunan ja seitsemännen sinetin mukaan. Nehän kaiketi sen määrittävät.
Toisin sanoen koko maailma pysähtyy pahimman mahdollisen sodan alun kaltaisesta tielanteesta asemiinsa, jossa Suomikin on miehitetty jo ja tulee valheellinen rauha, jossa syntyy herätys. Lue nuo kuudes ja seitsemäs sinetti ilemstyskirjasta, niin se selviää ja laita väliin myös ensimmäinen pasuuna, koska siinä on morsiamen ylösotto.
Neljä enkeliä menee maan neljälle kulmalle pitämään kiinni sodan tuulia, ettei yksikään puu pensas vahingoittuisi, kunnes pakanakansat olisi tulleet merkityksi Jumalan sinetillä.
Ilmestyskirja on äärimmäisen vaikea tulkita ja siitä on ihan turha tehdä selitysteoksia, koska tuskin kukaan sitä ymmärtää niin paljon että voisi siitä vakuuttavasti kirjoittaa. Yllä on minun näkemykseni tuosta tilanteesta.
Idän ja lännen välit katkeaa niin pahasti että suuria ja peruuttamattomia siirtoja on jo tehty, eikä enää ole paluuta entiseen. Tulee vain näennäinen rauha, kuin asemasotavaihe, joka kestää enemmän kuin kolme vuotta, jopa lähes neljä. Jos se alkaa tänä syksynä, niin sen rauhan rikkoutumisen päivä on jo ennalta tiedossa Matteus 24:15-20 mukainen hetki olisi 22.7.2018 - -jarmo-
-jarmo- kirjoitti:
Minä sanon sen niin kuin Raamattu sen sanoo kuudennen sineti, ensimmäisen pasuunan ja seitsemännen sinetin mukaan. Nehän kaiketi sen määrittävät.
Toisin sanoen koko maailma pysähtyy pahimman mahdollisen sodan alun kaltaisesta tielanteesta asemiinsa, jossa Suomikin on miehitetty jo ja tulee valheellinen rauha, jossa syntyy herätys. Lue nuo kuudes ja seitsemäs sinetti ilemstyskirjasta, niin se selviää ja laita väliin myös ensimmäinen pasuuna, koska siinä on morsiamen ylösotto.
Neljä enkeliä menee maan neljälle kulmalle pitämään kiinni sodan tuulia, ettei yksikään puu pensas vahingoittuisi, kunnes pakanakansat olisi tulleet merkityksi Jumalan sinetillä.
Ilmestyskirja on äärimmäisen vaikea tulkita ja siitä on ihan turha tehdä selitysteoksia, koska tuskin kukaan sitä ymmärtää niin paljon että voisi siitä vakuuttavasti kirjoittaa. Yllä on minun näkemykseni tuosta tilanteesta.
Idän ja lännen välit katkeaa niin pahasti että suuria ja peruuttamattomia siirtoja on jo tehty, eikä enää ole paluuta entiseen. Tulee vain näennäinen rauha, kuin asemasotavaihe, joka kestää enemmän kuin kolme vuotta, jopa lähes neljä. Jos se alkaa tänä syksynä, niin sen rauhan rikkoutumisen päivä on jo ennalta tiedossa Matteus 24:15-20 mukainen hetki olisi 22.7.2018Niin ja kuudennen sinetin kohdalla tapahtuu muutakin suurta. Siellä on maailmanhistorian suurin maanjäristys, joka takuulla synnyttää isoja tsunameja. Lisäksi siellä on kuun ja auringon vereksi muuttuminen, noh.. yllättäen nekin sattuu olemaan kalenterissa tulossa lokakuussa ja joskus vuoden vaihteen jälkeen aurinko. Sitten siellä on meteoriittikuuro, jossa valtavat kondenssivedet aiheuttavat rakeita, jotka tappaa suorastaan ihmisiä tullessaan maahan. (tulta, jäätä ja tulikiveä, verellä sekoitettuja) ja taivas menee mustaksi, kääriytyy keskellä päivää kokoon, luultavasti meteoriittien peittäessä auringon. Silloin kaikki parkuu ja huuttaa Jumalaa avukseen. Se on kyllä aivan varma!
Siinä tilanteessa kun morsian on mennyt, jokainen tajuaa miksi olisi kannattanut olla morsiamen roolissa ja samalla jokainen tajuaa minkä hetken edestä morsian todella pelastettiin ja miksi, näkemästä ja kokemasta sitä.
Siksi minä odotan Jeesusta joka päivä! - -lapsi-
-jarmo- kirjoitti:
Niin ja kuudennen sinetin kohdalla tapahtuu muutakin suurta. Siellä on maailmanhistorian suurin maanjäristys, joka takuulla synnyttää isoja tsunameja. Lisäksi siellä on kuun ja auringon vereksi muuttuminen, noh.. yllättäen nekin sattuu olemaan kalenterissa tulossa lokakuussa ja joskus vuoden vaihteen jälkeen aurinko. Sitten siellä on meteoriittikuuro, jossa valtavat kondenssivedet aiheuttavat rakeita, jotka tappaa suorastaan ihmisiä tullessaan maahan. (tulta, jäätä ja tulikiveä, verellä sekoitettuja) ja taivas menee mustaksi, kääriytyy keskellä päivää kokoon, luultavasti meteoriittien peittäessä auringon. Silloin kaikki parkuu ja huuttaa Jumalaa avukseen. Se on kyllä aivan varma!
Siinä tilanteessa kun morsian on mennyt, jokainen tajuaa miksi olisi kannattanut olla morsiamen roolissa ja samalla jokainen tajuaa minkä hetken edestä morsian todella pelastettiin ja miksi, näkemästä ja kokemasta sitä.
Siksi minä odotan Jeesusta joka päivä!Aamen.
http://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXInc
Karitsan häät uudessa Jerusalemissa. Morsian temmataan turvaan Jeesuksen ristin huomaan:D
http://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc&feature=youtu.be&t=3m37s
Uuden Jerusalemin koko
http://tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspx - raimo merim.
-lapsi- kirjoitti:
Aamen.
http://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXInc
Karitsan häät uudessa Jerusalemissa. Morsian temmataan turvaan Jeesuksen ristin huomaan:D
http://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc&feature=youtu.be&t=3m37s
Uuden Jerusalemin koko
http://tourofheaven.com/eternal/new-jerusalem/size.aspxtemmataan turvaan Jeesuksen ristin huomaan ??? no se taytyy olla sitten melkosen suuri risti siella taivaassa, etta ma kaikki sitten sen huomaan mahdutaan. ?
- -lapsi-
raimo merim. kirjoitti:
temmataan turvaan Jeesuksen ristin huomaan ??? no se taytyy olla sitten melkosen suuri risti siella taivaassa, etta ma kaikki sitten sen huomaan mahdutaan. ?
- huom
-jarmo- kirjoitti:
Minä sanon sen niin kuin Raamattu sen sanoo kuudennen sineti, ensimmäisen pasuunan ja seitsemännen sinetin mukaan. Nehän kaiketi sen määrittävät.
Idän ja lännen välit katkeaa niin pahasti että suuria ja peruuttamattomia siirtoja on jo tehty, eikä enää ole paluuta entiseen. Tulee vain näennäinen rauha, kuin asemasotavaihe, joka kestää enemmän kuin kolme vuotta, jopa lähes neljä. Jos se alkaa tänä syksynä, niin sen rauhan rikkoutumisen päivä on jo ennalta tiedossa Matteus 24:15-20 mukainen hetki olisi 22.7.2018Israelin 12 heimoa merkitään Jumalan sinetillä!
Mick Ozy tulkitsi, että kolmeosainen uni voisi ajallisesti merkitä joko kolmea viikkoa tai kolmea kuukautta. Monet profeetalliset sanomat ovat sisältäneet jo vuosia sitten ajatuksen, että Kolmas maailmansota kestää kolme kuukautta.
Jos kyse on vuosista, luku kolme voisi viitata siihen, milloin Kolmas maailmansota alkaa eli kolmen vuoden kuluttua v. 2017. Puhun itse aikavälistä 2014-2017, jolloin seuraava suuri sota alkaa.- KFREOIOGH
MIKSI TE HEKUMOITTE MAAILMANSODALLA SEHÄN ON HELVETTIÄ TEILLE JA LAPSILLENNE, TULETTE NÄKEMÄÄN KUN SUKULAISENNE JA YSTÄVÄNNE KUOLEVAT HITAASTI EIKÄ KUKAAN VOI AUTTAA, MITÄ ODOTTAMISTA SIINÄ ON....
- Ei ongelma vaan ilo
KFREOIOGH kirjoitti:
MIKSI TE HEKUMOITTE MAAILMANSODALLA SEHÄN ON HELVETTIÄ TEILLE JA LAPSILLENNE, TULETTE NÄKEMÄÄN KUN SUKULAISENNE JA YSTÄVÄNNE KUOLEVAT HITAASTI EIKÄ KUKAAN VOI AUTTAA, MITÄ ODOTTAMISTA SIINÄ ON....
Suvussani saisi olla nemmän rakkautta Jeesusta kohtaan.
- Kuinka on?
Siirtyykö se sota sitten kieltämisellä ja pään panemisella pensaaseen.
Kolmas maailmansota syttyy ennen tempausta. Asiasta puhuminen ei ole sillä hekumoimista.
- 1234567...
Kyllä kolmas maailmansota syttyy, ennen Jeesuksen toista tulemista. Uskovien tempauksiahan on vain tämä yksi kun Jeesus tulee toisen kerran.
Salainen tempaus, ennen Jeesuksen toista tulemista on hölynpölyä, jota monet opettavat.
- KTS (Ei kirj.)
Niin tai näin.
Ehdotan Ilmattaren sivustolle kaksi sekuntimittarilla varustettua lähtölaskentaa ydinsotaan:
Vaihtoehto A: 3 viikkoa ja vaihtoehto B: 3 kuukautta. Vaihtoehto C: ei ydinsotaa on vain yhden prosentin todennäköisyys joten unohdamme sen.- plS<
Aivan oikein!
Eli vasta kun nämä profetiat ilmestyvät Ilmattaren sivustolle,niin vasta silloin ne toteutuvat päivälleen,millilleen,piirulleen ja sekunnilleen!
- Ehdotus sulle
Sulje
Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
Vastaukseni: Ei välttämättä
Ehdotan kts:lle tätä.
Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. - -lapsi-
Kuka osaa tulkita?
2Tess. 2:7
Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
Ilm. 3:10
Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
Mark. 13:19
Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.- Westsider-
2. Tess. 2:7
Usko Jumalaan ja Jumalan sanaan ja Jeesukseen Kristukseen.
on se mikä vielä pidättää.
Ilm 3:10 Tempaus, kutsu: Nouskaa tänne (Ilm 11:12) pelastaa siitä hetkestä
Mark. 13:10 On Jumalan vihasta Ilm. 11: 13 (alku) - Westsider-
Westsider- kirjoitti:
2. Tess. 2:7
Usko Jumalaan ja Jumalan sanaan ja Jeesukseen Kristukseen.
on se mikä vielä pidättää.
Ilm 3:10 Tempaus, kutsu: Nouskaa tänne (Ilm 11:12) pelastaa siitä hetkestä
Mark. 13:10 On Jumalan vihasta Ilm. 11: 13 (alku)Vielä lyhyemmin sanottuna: Se on yleinen luopumus, joka tuon pidättäjän poistaa. 2. Tess.2:7)
- 1+1
Vanhurskautta tekevät oikeamieliset poistetaan. Seuraa yleinen luopumus ja laittomuus.
- believer now
Ihmettelen miten jotkut viitisivät ääneen morkata jeesusta joka käänteessä..vaikka hän ei teidän herranne olisikaan niin oletteko niin varmoja omasta kohtalostanne että uskotte teillä olevan varaa siihen?ja te taas jotka ajattelette kaiken tieteen ja järjen kautta, tietänette että harva asia on 100 % varmoja. 3 vuodessa näemme kenen usko mihinkin pätee lopussa. siihen asti vähän suvaitsevaisuutta toisiamme kohtaan.
- -jarmo-
Kumpi sopii paremmin Rakkauden luonteenkuvaan:
Jeesus tulee, vai ei tule?
Jeesus pelastaa hädän hetkestä tai Jeesus ei pelasta sinua?
Onko Jeesus lupauksen arvoinen vai pettääkö hän rukoukseni?
Sinä saatat olla vahva, valmis taistelemaan koko sotavarustus päälläsi ja luotat omiin voimiisi lujatahtoisena ja aiot näyttää Jumalalle mikä olet miehiäsi. Otat vastaan haasteen kohdata paha antikristus ja vaikka marttyyrikuolema, jos se kerran on niin pakko.
Mutta kun mukana on myös heikkoja, raajarikkoja, vammaisia, sairaita vanhuksia, mieltään kyvyttömiä ja henkisiltä voimiltaan lopenuupuneita, jotka eivät kestäisi enää sekuntiakaan pelkoa tai vaivaa. Heissä ei ole enää voimaa jaksaa, vaan he ovat hengissäkään enää vain rukouksensa varassa. Heidän sydämensä on Pyhä Henki nähnyt ja heidän itkunsa ja valituksensa kuullut ja siksi kysynkin sinulta, vahva ja omavoimainen Raamattu korkealla kädessäsi voimasi merkkinä ollen taistelija, näetkö sinä?- -lapsi-
Lapsi tulkitsee oman kysymyksensä
2Tess. 2:7
Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, (Rukoileva srk-ruumis hillitsee pahuuden voimia maan päällä ennen 7-vuotista vaivanaikaa.)
Ilm. 3:10
Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat. (Morsian temmataan Karitsan häihin ennen 7-vuotista vaivanaikaa.)
Mark. 13:19
Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule. (Tämä jakso koetaan 7-vuotisessa maanpäällisessä vaivanajassa.)
http://www.youtube.com/watch?v=03vhhbdwH6E
- -lapsi-
Believer now:
"3 vuodessa näemme kenen usko mihinkin pätee lopussa. siihen asti vähän suvaitsevaisuutta toisiamme kohtaan."
_______
Kiintoisaa. Kerro lisää. Mitä ja miksi tapahtuu 3 vuodessa? - KTS (Ei kirj.)
Kax viikkoohan on jo ennyt tuosta vaihtoehto A:sta joten sille enää viikko aikaa. Sitten jännätään B:tä tuonne 22.10 saakka.
- ei kirj.
Etkö tollo vieläkään tajua, että voit puhua vain omasta puolestasi. Jännätään- sana on monikossa. Siis jännäät sivupersooniesi kanssa, jolloin puhut me sanalla tai monikossa.
- KTS (Ei kirj.)
ei kirj. kirjoitti:
Etkö tollo vieläkään tajua, että voit puhua vain omasta puolestasi. Jännätään- sana on monikossa. Siis jännäät sivupersooniesi kanssa, jolloin puhut me sanalla tai monikossa.
Kyl me jännätään Herrassa ja seurakunnassa taikka sitten ei kirjoitella nettisivustoille yhtään mittään "Herran nimissä ja seurakunnassa" jos kerran "Herra" ei ole ollut ilmoitusta antamassa! Sitten sanotaan se selkeesti että tää on vaan veikkaus ja jätäämme sen ommaan arvoonsa.
- jeesus=0
vittu mitä paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854