Minkä ikäisenä olette vieneet vastasyntyneen (kesälapsi) ulos vaunuilla?
Ja minkä pituisia lenkkejä? Onko 1-2h liian pitkä...? Tietysti jos vauva nukkuu hyvin, niin voi kai sitä kävellä vaikka kolmekin tuntia?... :)
Miten olette tehneet kun/jos nälkä yllättää kesken lenkin? Pysähdys ja ruokintataukoa vain? :)
Ulkoilu
3
178
Vastaukset
- g34td
No näillä ilmoillahan on ihan sama onko se vauva sisällä vai ulkona, kunhan nyt ei mihinkään tuulen keskelle tai suoraan auringonvaloon häntä aseta. Meidän kesävauva pääsi aikanaan ihan kotiintulopäivästä alkaen ulkoilemaan. Vaunuissa nukkui sen mitä nukkui, ei ollut siinä vaiheessa vielä intoa tehdä tuntien kävelylenkkejä vaan hän nukkui pihalla. Ja kyllä sitä meillä ainakin lapsi ruokittiin, jos nälkä tuli, oli paikka mikä vain. Toki en kuulunut näihin kauppakeskus imettäjiin, vaan menin mieluummin vähän syrjemmälle.
- 12+12
Meilläkin oltu ihan alusta asti ulkona. Pari-kolme tuntia siinä on nukkunut vaunuissa, sitten tulee nälkä/kakka tms ja noiden jälkeen taas nukkumaan joko kotiin tai takaisin vaunuihin. Imetyksen olen hoitanut ihan missä vaan, jos on tuntunut epämukavalta niin laittanut harson roikkumaan esim rintsikanolkaimesta ja vauvan päälle, ettei tissi pelästytä ketään:D Esim. lentokentällä kävellessä pitkin ei tuntunut kivalta ajatukselta imettää ilman suojaa. Kosteuspyyhkeitä mukaan jos kakka yllättää. Kantoreppu ollut myös nyt käytössä (vauva 3vk) ja siinäkin tykännyt oleilla.
- Näinikkään
Talvivauvan olen vienyt 2:n viikon ikäisenä ulos ja ulkoiluhan aloitetaan 5:stä minuutista. En ole lenkitellyt, vaan vaunut ovat oleet omalla pihalla. Pisimmät unet ulkona ovat olleeet 6 tuntia.
Lapsi ruokitaan, kun hän on nälkäinen, eikä pidetä nälässä oli tilanne mikä tahansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738