Kuvankäsittely tabletilla?

Kuviin uutta ilmettä :)

Eli siis tänne android tabletille sopivia parhaita ILMAISIA kuvankäsittely sovelluksia.
Toivoisin että siinä olisi joitain näistä ominaisuuksista:
•kuvien häivyttäminen yhteen
•bannerin teko (eli vähänkuin gimp mutta tabletille, tykkään tehdä bannereita ilman että käytän niitä mihinkään.. :D)
•esim. Eläimen rajaaminen ääriviivoja pitkin
•sumentaminen
Siinä muutamia. Myös käteviä videon käsittely ohjelmia saa vinkata :)

11

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Photari.

Photoshop touch, parempaa ei olekaan mutta se maksaa muutaman euron.

• ei ole ilmainen

Photoshop Touch EI OLE ILMAINEN ja aloittaja nimenomaan korosti ilmaisuutta!

Älkää herran tähden vastatko jos ette osaa vastata kysyjän kysymyksiin!

• esko 15:132
        ei ole ilmainen kirjoitti:

"Photoshop Touch EI OLE ILMAINEN ja aloittaja nimenomaan korosti ilmaisuutta!"

Vastaaja nimenomaan korosti, että se maksaa muutaman euron.

"Älkää herran tähden vastatko jos ette osaa vastata kysyjän kysymyksiin! "

älä eskon tähden vastaa kun et osaa vastata asiaan

• Photari.
        ei ole ilmainen kirjoitti:

Miksi vastaat sitten jos et tiedä mistään mitään, HÄ?

Eikö saa sanoa mikä on paras, HÄ, EIKÖ HÄ?

• idiootille
        Photari. kirjoitti:

Miksi vastaat sitten jos et tiedä mistään mitään, HÄ?

Eikö saa sanoa mikä on paras, HÄ, EIKÖ HÄ?

Idiootti, etkö osaa lukea että aloittaja hakee nimenomaan ILMAISTA ohjelmaa ja sinä tyrkytät hänelle maksullista??? Jos joku ei tiedä mitään mistään niin se olet sinä!

• idiootille.
        idiootille kirjoitti:

Idiootti, etkö osaa lukea että aloittaja hakee nimenomaan ILMAISTA ohjelmaa ja sinä tyrkytät hänelle maksullista??? Jos joku ei tiedä mitään mistään niin se olet sinä!

Kun ei ole ilmaista, niin miksi ei saisi kertoa mikä on toimiva?

Hä?

• älä jauha paskaa
        idiootille. kirjoitti:

Kun ei ole ilmaista, niin miksi ei saisi kertoa mikä on toimiva?

Hä?

Kyllä ilmaisiakin on, en muista ulkoa mutta just joku aika sitten näin Tietokone-lehdessä artikkelin jossa oli mm. ilmainen kuvankäsittely Android-tablettiin! Joten älä jauha paskaa ettei muka ilmaisia kuvankäsittelyohjelmia tableteille olis!

• Älä jauha paskaa...
        älä jauha paskaa kirjoitti:

Kyllä ilmaisiakin on, en muista ulkoa mutta just joku aika sitten näin Tietokone-lehdessä artikkelin jossa oli mm. ilmainen kuvankäsittely Android-tablettiin! Joten älä jauha paskaa ettei muka ilmaisia kuvankäsittelyohjelmia tableteille olis!

Etpä tietenkään muista, ei mikään ihme koska sellaista jossa on layerit ja muut aloittajan toiveet ei yksinkertaisesti ole.

• älä jauha paskaa
        Älä jauha paskaa... kirjoitti:

Etpä tietenkään muista, ei mikään ihme koska sellaista jossa on layerit ja muut aloittajan toiveet ei yksinkertaisesti ole.

No en minä kaikkea lukemaani ulkoa muista, ja koska ite en käsittele kuvia tabletilla niin en pitänyt sitä artikkelia niin tärkeänä että sulle pitäis todistaa se!

Mutta ilmaisia kuvankäsittelyohjelmia ON tableteille, layereista en tiedä oliko siinä mukana.

• aloittaja-98

Joo eli ilmaisuus on tärkeää, koska olen vielä alaikäinen (16) ja se en oo minä joka maksaa, ja vaikka maksaisinkin, on aina sanottu jyrkkä ei ennenkuin olen 18 ja saan muutta omilleni ja päättää vapaammin asioistani. 2 vuotta on piiiiiiiiitkä aika :(

• 2 vuotta on huraus, tiedän sen koska olen tätä päivää odottanut lähes 70 vuotta.

Älä ole malttamaton sillä kun faija tai mutsi lakkaa maksamasta hankintojasi alkavat ihan uudet murheet kuten TYÖ joka haittaa rarrastuksiasi seuraavat reilut 40 vuotta kunnes, jos sittenkään aukeaa vapaa-aika eläkkeellä.

Kiirusta ei ole se vain tuntuu siltä.

Minä käytän pöytäkonetta ja läppäriä matkoilla joten tuosta lajista, tabletista en osaa muuta sanoa kuin, että minulla se auttaa verenpainetta laskevasti lääkärin toivomuksesta/määräyksestä. Sukuvika tuo korkealle kaipaava verenpaine.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4986
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1632
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1551
    Aihe