Lukisin mielelläni ihmisten kertomuksia siitä, onko lääkityksestä ollut hyötyä pakko-oireisiin ja onko tullut millaisia sivuoireita?
Itsellä on sellainen tilanne, etten kerta kaikkiaan tunnu jaksavan näitä pakko-oireitani ja harkitsen vakavissani lääkityksen aloittamista.
Olen kärsinyt pakko-oireista puolet elämästäni ja monista oireista päässyt eroon mutta AINA ne tulee uudestaan jossakin toisessa muodossa.
Kertokaa rehellisesti kokemuksistanne.
Lääkkeistä hyötyä pakko-oireisiin?
3
201
Vastaukset
- mire24
Mulla on pakko-oireinen häiriö ja lääkityksestä on ollut apua. Sivuoireina on ollut ihottumaa ja pahoinvointia. Mut ne on pieni haitta pakko-oireisiin verrattuna.
- en jaksa oireita
Hyvä kuulla että on auttanut. Onko sulla lääkityksestä huolimatta jonkinverran tuota ritualisointitarvetta jäljellä vai onko se kadonnut kokonaan?
- Harzaaa
en jaksa oireita kirjoitti:
Hyvä kuulla että on auttanut. Onko sulla lääkityksestä huolimatta jonkinverran tuota ritualisointitarvetta jäljellä vai onko se kadonnut kokonaan?
Optiparia söin vuoden käsienpesu yms rituaaleihin ja pakkoajatuksiin, ainoa asia mitä tapahtui, oli että ei tehnyt seksiä mieli. Muuhun Se ei auttanut.
En tarvitse seksiä joten voisin aloittaa sen vuoksi uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996068
- 2103354
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663288Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183275Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162505Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242484Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282333- 2612024
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441626- 61388