Moi :) Toivon että täällä olisi asiallisia ihmisiä joilla olisi asiallisia vastauksia.
Eli oon 15v tyttö, kavereiden mukaan hoikka. En kumminkaan usko heitä, sillä olen kuullut että jos olisi esimerkiksi 190cm pitkä, niin jos painaa 90kiloa on lihavahko.
Itse olen 152cm ja painan 48kiloa. En ole mielestäni siis hoikkakaan, joten olenko ok?
Voisin mielestäni laihduttaa ehkä pari kiloa pois, mielipidettä? En kumminkaan halua olla mikään anorektikko :D
Oonko ihan ok?
6
152
Vastaukset
- hmmhmmm
"Suunta antava painoindeksi on 20,8, joka voidaan tulkita normaaliksi painoksi."
http://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri-lapsille-ja-nuorille
Erittäin vaikea sanoa asiaan mitään. Oletko kysynyt terveydenhoitajalta?- Helpme.
Okei
Ja en ole päässyt käymään, koska minun koulussani on aika vaikeaa päästä hänen juttusilleen
- Jebbb
kaverit nyt sanoo lihaviakin normaaleiksi... jokatapauksessa 15v/152cm/48kg kuulostaa normaalilta. jos susta tuntuu et haluat hoikistua, voit tietenki pudottaa pari-muutaman kiloa. mut pysy sitten tavoitteessasi, ettei käy niin että aina vaan tuntuu että vois sen pari kiloa pudottaa. voit esim nyt pudottaa 45. kiloon ja antaa sitten kasvun tasapainottaa vartaloa (jos oot vielä kasvamassa). :)
- Helpme.
Okei. Sumplin asiaa vielä, ja jos lähden pudottamaan painoa, niin pysyn tavoitteessani :)
- kantsii muistaa
"kaverit nyt sanoo lihaviakin normaaleiksi."
Ja ei-kaverit sanovat normaaliakin läskiksi. - nykymaailma:D
Oot todellakin normaali.. Älä lähde pudottamaan painoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174