Kamera ei lataa

tietämätön

Kameran akkua ei saa ladattua koska kameran latauskohdasta on ilmeisesti mennyt jotain rikki, joitakin ajureita? nähtävästi kun taskulampulla katsoo tarkemmin. Latausjohto menee kameraan muttei ala lataamaan kameraa vaikka kuinka yrittää, että tietäisikö kukaan voiko kameraa enään mitenkään pelastaa korjauttamalla vai tulisiko halvemmaksi vain uusi kamera ostaa? Myöskin olisi hyvä tietää paljon korjauttaminen tulisi maksamaan, jos olisi mahdollista.
Ajattelin täältä tulla kysymään kun ei ole vähään aikaan mahdollista käyttää liikkeessä, kun liikkeet on niin kaukana missä tällä hetkellä asun.

6

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ptrex

Jos nyt vaikka aloitetaan siitä yksinkertaisesta kysymyksestä, että mikä kamera?

Monet kamera-akut on mahdollista ladata myös erillisellä laturilla, irti kamerasta. Todennäköisesti akkulaturin hankinta on helpoin ja halvin ratkaisu, jos ko. akulle on sellainen saatavissa.

• Taitaa olla

Joku Olympus.

• Litiumakkujen yleislaturi lienee nopein ja edullisin ratkaisu. Markkinoilla on latureita, joilla voi ladata lähes kaikkia akkuja merkistä ja mallista riippumatta. Hinta alle 40 eur.

• jlkl

Ennen kuin menee mitään laturia hankkimaan, kannattaa joka tapauksessa selvittää se akun mallikoodi (esim. Li-10B), ettei tule hamaostosta.

"Joku Olympus" on ihan liian epätarkka vastaus, kun Olympus on vuosien mittaan tuonut markkinoille aika suuren määrän erilaisia kameroita erilaisilla akuilla.

• Pari hyvää neuvoa:

Osta vara.akku

Osta siihen samalla laturi jossa voit aina ladata sen akun joka ei ole kamerassa.

Itse olen toiminut täten jo monen runkosukupolven ajan ja aina on ollut ladattu akku valmiina kun käytössä oleva on pyytänyt latausta.

Laturit ovat halpoja, muutaman kympin hintaisia.

• kapsaisiini

”jo monen runkosukupolven ajan”
        Monta runkosukupolvea digijärkkäreitä herättää uteliaisuutta kun minulla on menossa vasta toinen. Ensimmäisen hankin 2004 ja toisen 2011 seuraavaan ei näytä olevan tarvetta vielä vuosiin.
        Miksi sinulla on mennyt monta sukupolvea runkoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe